שערים חשמליים ביקנעם

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה ביקנעם למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה ביקנעם למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה ביקנעם

תריס גלילה ביקנעם

תריסי גלילה חשמליים מהווים טכניקת אבטחה נפוצה ברשתות רבות בכל המדינה, אפשרי לצפות בהם בפתחי פנצ’ריות, מרכזי בגדים ותכשיטים, מרכזים של סופרים, מרכזי קניה בהן מוכרים מוצרי חשמל וכולי. תריסי גלילה חשמליים מונעים מפושעים לפרוץ בפשטות לעסק ולגנוב מהמקום אובייקטים, התריסים הנגללים גם עוצרים בעיות של השחטה, מפחיתים ממש את סיכויי הפריצה וכמו כן גורמים להרגשת רוגע אצל בעלי העסק והעובדים.

באיזה אופן להחליט על תריסי גלילה אוטומטיים למוסך שלך?

כדי להחליט על תריס גלילה חשמלי למוסך שלך באיזור יקנעם כדאי להחליט אם אתה חושק בתריסי גלילה חשמליים או מונעים ידנית. פעם אנשים היו נוהגים לרכוש ולשים תריס נגלל מברזל טוב או פלדה מגלוונת עם מנגנון תפעול ידני. כיום מקובל להזמין תריס נגלל הפועל באמצעות מנגנון חשמלי להפעלה פרקטית, במקום להתקשות עם גלגול ידני המחייב כוח פיסי. אם אתה חושב שתריס גלילה שהינו חשמלי מרבה להשתבש ולגרום לקשיים אנו רוצים שתדע שיש גם מנועים שמופעלים חשמלית שאין מה לפחד מתקלות איתם, ומפאת זאת על מנת שהתריס לא יתקלקל עליך לקנות את התריס החשמלי הנגלל רק מחברה מפורסמת, יציבה עמידה מהימנה. האנשים שמבינים בתחום מייעצים לאנשים לקנות תריס גלילה לחנות לפי התנאים הבאים: סיווג העסק והמיקום שלו. גודל הדלת שיש לסגור. מנגנון פעולה טוב (מנוע תפעול מין ועוצמתי). חומרים ממנו התריס עשוי (למשל פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט ועוד). טכניקות ייצור התריס החשמלי. סטייל התריס. איכותה של ומחר התקנת התריס. תחזוקה של התריסים באופן שוטף. חסינות התריס כאשר הוא עומד מול נסיון פריצה, השחתה וסופות. אמצעי אבטחה, כמו למשל מעצור חירום, אפשרות לתפעול ידני אם תתקיים הפסקת חשמל וכד’.

תעריף והתחייבות. סוגי תריסי גלילה במגוון עיצובים מדליקים

משרד רצינית באיזור יקנעם לסידור, תפוקה והשמה של תריסים הפועלים על ידי מנוע מציגה התאמה מושלמת של התריס לרצונות של הלקוח ולצורכי העסק. אפשר לייצר את תריס הגלילה מחומרי גלם מגוונים, לרוב מפלדה מגלוונת או מאלומיניום, חברת name מסוגלת להציע גם תריס גלילה שקוף המוכן משכבות של פוליקרבונט. חשוב לדעת כי ניתן לייצר תריסי גלילה יחד עם שכבות מסיביות המספקות אטימה טובה, אפשר להזמין תריס גלילה הכולל שכבות בעלות מרווחים כך שאוויר יכול להיכנס בלי בעיות למשרד ובנוסף יאפשר לראות מבעד לתריסים. במקרה ומתרינים תריס חשמלי שעושים אותו מפלדה או אלומיניום יתאפשר לכם לגרום לו לשנות צבע בטכנולוגיית ייצור בחום, ישנם הרבה גוונים לרכישה, ובהתאמה לחזית הדירה, לעיצוב המקום או המחסן ובהלימה אל צורכיו פנומנאליות של המשתמש / לקוח, חברת התריסים כשירה לתכנן וליצור תריס אוטומטי מסוגנן באיכות גבוהה ובנראות נכבד ושהוא קצת מחוץ לקופסה.

ממי לרכוש תריסים אוטומטיים
רצוי לרכוש תריסי גלילה מכניים או אוטומטיים רק מחברה אמינה ובעלת ותק בסקטור הזה. אנו מציעים לעיין אודות החברה, לבקש מנציג השירות קהל ממליצים, לעיין ברשימת העבודות השייכת לחברה אם יתאפשר לכם אנחנו מציעים לבקש דעה אמיתיות בדבר החברה. בתום סינון ראשוני והשוואת מחירים, רצוי לבחור. על-כן, חשוב לבחור אך ורק חברה אמינה ובעלת ניסיון בסקטור זה, חברת תריסים חשמליים המציעה שירות בכל רחבי הארץ, סיוע מקצועי זריז בכל בעיה טכנית ופגם.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים לכל חלקי הארץ ובאיזור יקנעם זמינות מיידית!

תדגישו בשיחה שהגעתם דרך אתרינו ותרוויחו דיל כדאי
חברת רוטנשטיין חוסם מתמחה בייצור, מרקטינג והרכבת תריסי גלילה חשמליים בהתאמה אל דרישותיו של ולמאפייני המזמין. חברתנו רוטנשטיין חוסם מייצרת תריסים חשמליים מדברים מצוינים הנבחרים כראוי ו בטכנולוגיות ייצור תעשיות מתוחכמות ומתקדמות. לרוטנשטיין חוסם מוניטין הארוכה מ-30 שנה בענף והיא נחשבת לאחד מבתי העסק המובילים במדינה לפרסום, ייצור תעשייתי וכן השמת תריסי גלילה חשמליים, לכל צורך וכן בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם מהווה פתרון מדוקדק ויעיל, ומנוסה עם זאת גם בייצור והתקנה של תריסים לתעשייה, לחנויות בקניונים, לסופרים, למוסכים ולחניות. חברת רוטנשטיין חוסם מציעה תריסי גלילה ממונעים שמאפשרם לראות דרכם, הנותנים תשובה מעולה למרכולות במרכזי קניות וקניונים, וגם תריסי גלילה חשמליים להן אפליקציית פיקוד להפעלה ממרחק בעזרת שלט, עם חריטה של לוגו או שם העסק. רמה, תחושת ביטחון ועיצוב אופנתי ונפלא אנו פועלים בכל חלקי הארץ ומציעים שירות תיקונים זריז וזמין. בחברת רוטנשטיין חוסם מלווים כל קליינט מרגע קבלת ההחלטה וכלה בהתקנה בעסק לסיפוקו המלאה של הקונה, ומעניקים שירות מלא אף במצב שבו יש צורך בהשלמת הפרוצדורה. כחברה מובילה בתחומה אנחנו מציעים שירות טוב בצורה הטובה ביותר ועלויות הוגנות ו מעולים. מקומות עבודה רבים במדינה מתענים מפריצות וגניבות, על-כן עליהם לשים אמצעי אבטחה טובים ע”מ להקשות על כנופיות הפורצים וכן לצמק נזקים. כפי שידוע בעבר היה נהוג להתקין מחסומים בבית העסק בימים אלה ישנם מוצרים חדשים וכן נפלאים שמאפשרים לעסקים מהדרום לצפון לאבטח את הרכוש והדברים היקרים במקום. מומלץ לזכור כי המון חבר’ה אינם ממש אוהבים את את הניראות של הסורגים בעקבות תחושת המחנק והאווירה של בית הכלא, על-כן אין להשוות משהו אחר ל סורג חשמלי שתוכלו לגלול במהלך תקופת הפעילות של החברה, ובסופו של שעות הפעילות מורידים עם נקישת כפתור את הסורג ואז נוצר מיגון אפקטיבי ותקין.

תריס שמופעל בצורה חשמלית או סורג?

בתוך מבנים וגם בחברות תוכלו לראות תריסים ממונעים המקרינים תחושה של ביטחון ו מציעים גם פתרון הצללה מומלץ. אמנם תריס נגלל חשמלי אינו מספק הגנה בפני פורצים מהסיבה שכל פושע שיודע את העבודה קולט כיצד לבצע הרמה של התריס ואז לפלוש דרך הפתח במטרה לבצע את הגניבה. לכן, הפתרון העדכני ביותר למי שאינו רוצה סורגים מקובעים בבית העסק הוא לשים תריס סורג חשמלי באופן יעיל, בצורה הזאת מתקינים שני פריטים במחיר אחד, גם תריס נגלל להצללה ו כן סורג שנותן מיגון למקום העבודה.

שני מוצרים בתעריף משתלם ביקנעם והסביבה

המענה המתקדם והמתוחכם של תריס שיהיה גם סורג נותן חלופה נפלאה לבתי עסק מהצפון לדרום. כל עסק שרוצה בפתרון מיגון בטוח ויעיל יש ביכולתו לרכוש תריס שהוא גם סורג המופעל חשמלי בהתאם למימדי הפתחים בבית העסק ו לצרכים של המיגון, התריס עשוי מחומר אלומיניום בעל עובי טוב ועמיד עם פרופיל מפלדה אמינה למנוע פושעים שמנסרים את השלבים של התריס. תוכלו לספק את התריס סורג גם מפוליקרבונט שקוף, באופן זה, לקוחות יכולים להביט בעד לחלון החנות במטרה לצפות בסחורה בחנות ולהילהב מהסטייל הפנימי של המקום, גם כשבית העסק סגור. בל נשכח כי תריס סורג חשמלי מאפשר נעילה גם במידה ו שלבי התריס הנגלל פתוחים ע”מ לאפשר מעבר קרני אור מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס רגיל יש להגיף עד למטה ע”מ לבצע נעילה ולשמור על המקום. בתריס עם סורג אין סיבה להוריד לגמרי עד הסוף את התריס, כך ניתן לאפשר לאור נעים מבחוץ להקרין פנימה בשביל לחסוך בכסף המשולם על האור והחשמל. כדאי לקנות דגם איכותי שמכליל מנגנון אבטחה למניעה של נפילת התריס ומנגנון מכני הנותן לנו את האפשרות ללפתוח ולסגור בזמן שפסק החשמל ברחוב.

תריסי גלילה שניתן לראות דרכם ביקנעם והסביבה תריסים נגללים עם שקיפות באיזור יקנעם

חברתנו רוטנשטיין חוסם רוצה להציג בשבילכם את אחת הטכונולגיות החדישות בעסקי תריסי הגלילה, תריס עם שקיפות באיכות גבוהה הטוב בעיקר עבור חנויות בקניונים, במרכזים מסחריים מקורים ובמדרחוב, ככה ניתן להראות את הדברים לעיני לקוחות המטיילים ברחוב הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר אמין ומקצועית שיכול להבטיח לכם מקסימום בטיחות והרבה יתרונות בנוסף.

תריס שקוף – מוצר מצוין תריס גלילה עם שקיפות – יתרונות רבים

תרסים שקופים זה לחלוטין פתרון מצוין לעסקים רבים, קל להראות את הפריטי הלבוש, תכשיטים, מוצרים חשמליים וכל סוגי הסחורה האחרים בעסק אף בשעות בהן בית העסק סגור. פשוט להרים את התריס הנגלל למעלה בשעות הפתיחה של החברה, התריס לא דורש הרבה שטח אחסון. ניתן לשלוט בהתריס הגלל דרך מתג הפעלה שמותקן על קיר פנימי בעסק, דרך שלט רחוק או דרך יישומון בנייד. המעלות החשובים של תריס גלילה שקוף הינם: עמידות גבוהה- התריס מורכב משלבי פוליקרבונט, חומר יציב וחזק אפילו במקרי קיצון. עיצוב יפה- התריס נוצר באיכות גבוהה ובמראה יפה, הוא מותקן על ידי אנשים מקצועיים אמונים בשווי רצינית.פיתרון כלשהו חלומי חנויות- קליינטים לצפות בסחורה מוראית בחנות ובפתחי הראווה באיזור יקנעם ללא שום בלאגן. תוצרת במידנת ישראל- התריס הנגלל מופק במפעלי חברת רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates