שערים חשמליים ביקיר

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה ביקיר למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה ביקיר למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה ביקיר

תריס גלילה ביקיר

תריסי גלילה מהווים צורת אבטחה נפוצה במקומות רבים ברחבי הארץ, ניתן למצאם בפתחי פנצ’ריות, חנויות אופנה, סניפים של סופרים, עסק של מוצרי חשמל וכולי. תריסים נגללים מונעים מפושעים להכנס בקלות לעסק ולהסליק משם דברים, הם כמו כן מונעים מקרי השחטה, ממעיטים משמעותית את סיכויי החדירה וכמו כן גורמים לתחושת רגיעה אצל בעלי המשרד ועובדיו.

באיזו צורה למצוא תריס גלילה לעסק בו אתה עובד?

במטרה להתאים תריס גלילה למשרד שלך בעיר יקיר עליך לבחור אם אתה מעוניין בתריסי גלילה אוטומטיים או מופעלים ידנית. פעם היה נהוג לרכוש ולהתקין תריס גלילה מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד שיש בו ממשק המשומש ידנית. בימינו נוטים להתקין תריס שנגלל שמכיל מנוע אוטומטי להפעלה פרקטית, כדי לא להסתפק עם גלגול ידני שמכריח להשתמש בכוח פיסי. אם אתה חושב שתריס המונע חשמל הרבה פעמים נוטה לההרס ולגרום לבעיות מומלץ שתקרא זאת שיש מנועי חשמל שאפשר לסמוך עליהם, ומהסיבה הזו על מנת לקבל תריס אמין עליך להזמין את תריס הגלילה החשמלי רק מחברה מהימנה, בטופ, מוכרת מהימנה. אלו שיודעים ענין חושבים שכדאי לקליינטים לקנות תריס גלילה למקום בעזרת הקריטריונים הבאים: סוג העסק והמיקום הגיאוגרפי שלו. גודל המלבן שצריך לאבטח. מנגנון פעולה טוב (מנוע חשמלי טוב ואמין). חומרים (למשל פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט ועוד). טכנולוגיה בה מיוצר התריס הנגלל. מראה התריס החשמלי. אמינות ועלויות ההתקנה בבית העסק. תחזוקה של התריסים באופן שוטף. עמידות התריס אל מול ניסיונות חדירה, השחתה וגשמים. אמצעי זהירות, דוגמת מעצור חירום, מסוגלות לתפעול בעזרת הידיים כשיש הפסקת הזרם החשמלי וכיוצא באלה.

עלות והתחייבות. מיני תריסים נגללים במגוון צבעים מלהיבים

משרד טובה באיזור יקיר לסידור, תפוקה והשמת תריסי גלילה הפועלים על ידי מנוע נותנת התאמה מושלמת של תריס הגלילה אל רצונותיו של בעל הסק ואל המאפיינים של העסק. ניתן להכין את תריס הגלילה מחומרי גלם שונים, ברוב הפעמים, מאלומיניום או מפלדה מגולוונת, חברת תריסי הגלילה יכולה ליצר אף תריסי גלילה שקופים העשוי משלבים של חומר בשם פוליקרבונט. רצוי לדעת שניתן לייצר תריסים חשמליים עם שלבים מסיביים המספקים אטימה, ניתן להשיג תריס גלילה בעל שלבים עם חורים ומרווחים ככה שאוויר מסוגל לזרום בקלות לחדר הסגור וכן יתן לאנשים לראות מבעד לתריסים. אם קורה ובוחרים תריס חשמלי המופק מפלדה או אלומיניום יתאפשר לכם לגרום לו לשנות צבע בתנור, ישנם מגוון צבעים לרכישה, ובהתאמה לחזית נכס, לעיצוב המקום או לחילופין העסק ובהלימה אל דרישותיו יחידות של הקליינט, חברת name מסוגלת לתכנן וליצור תריס גלילה מסוגנן באיכות טובה מאוד ובמראה חשוב ויצירתי.

ממי להזמין תריסים חשמליים
חכם יהיה להתקין תריסים נגללים ידניים או לחלופין חשמליין אך ורק מחברה עליה ניתן לסמוך בעלת שנים בין אנשי המקצוע. אנחנו מציעים לשאול אנשים על החברה, לדרוש בנועם מנציג המכירות קהל ממליצים, לבחון ברשימת העבודות שבוצעו שבוצו על ידי העסק התוכלו אנחנו מציעים למצוא ביקורוץ ענייניות על העסק. אחרי בירור התחלתי ובדיקת עלויות, יש להיסגר על החלטה. ע”כ, אנחנו ממליצים לבחור רק חברה שאתם מאמינים בה שקיים אצלה תקופה ארוכה בסקטור, חבר תריסים נגללים שמחלקת שירות בכל נקודה מרכזית בארץ, סיוע מקצועי מהיר בכל התלבטות וליקוי.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל רחבי המדינה וביקיר והסביבה נגישות מיידית!

הדגישו בשיחה שמצאתם אותנו דרך האתר וקבלו הצעה כדאית
העסק חברת רוטנשטיין מומחים בייצור, מכירות והרכבה של תריסי גלילה חשמליים בהתאמה מלאה לצורכי ולמאפייני המשתמש. החברה מייצרת תריסים חשמליים מחומרי גלם מיוחדים הנבחרים בדקדקנות ו בטכנולוגיות ייצור חדשות ומתקדמות. לבית עסק רוטנשטיין חוסם ניסיון עשיר הארוכה מ-30 שנה בתחום והיא למעשה נחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר בסביבה לשיווק, ייצור תעשייתי וכן הרכבה של תריסי גלילה חשמליים, לכל צורך ומכל סוג. רוטנשטיין חוסם נותנת שירות באופן מדוקדק ועדכני, ומעולה בין היתר ייצור תעשייתי וכן התקנה של תריסים למקומות תעשייתיים, לבתי עסק, לחנויות גדולות, למוסכים ולחניונים. החברה שלנו מציעה תריסים נגללים שקופים, הנותנים תשובה איכותי למקומות עבודה במרכזי שופינג ומולים, וגם תריסי גלילה יחד עם מערכת פיקוד להפעלה מרחוק בעזרת שלט, עם חריטה של לוגו או לחלופין שם החברה. שווי, תחושת אמון ועיצוב אופנתי ומרשים אנו עובדים בכל רחבי הארץ ומספקים טיפול בבעיות זריז וקליל. בחברת רוטנשטיין חוסם מלווים כל אדם משלב הזמנת השירות ועד לרגע ההתקנה במקום העבודה לשביעות רצונו השלמה של המזמין, ומביאים שירות מקיף אפילו אחרי השלמת התהליך. כחברה מצליחה בענף הזה אנחנו מציעים מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וגם עלויות הוגנות ו משתלמים. בחנויות רבות בסביבה מתענים מפריצות ועבריינות, בגלל זה עליהם לשים אמצעי אבטחה מאסיביים על מנת להקשות על כנופיות הפורצים וכן להפחית הפסדים. ידוע שעד לפני מספר שנים היה נהוג להתקין סורגים בחנות בימינו ישנם מוצרים חדשים וכן משתלמים שמאפשרים לעסקים ברחבי הארץ לאבטח את הרכוש והתכולה היקרה במיקום. מומלץ לזכור שהרבה בני אדם לא כל-כך אוהבים את את איך שנראים הסורגים מפני תחושת המחנק ואווירת מתקן כליאה, לכן אין להשוות משהו אחר ל סורג חשמלי שאפשר לגלול במרוצת זמן הפעילות שהעסק מציע, ובסיומו של שעות הפעילות מנמיכים על ידי לחיצה פשוטה על כפתור את הסורג החשמלי ואז מקבלים מיגון אפקטיבי ועובד.

תריס חשמלי נגלל או לחלופין סורג?

בבניינים וגם באתרים וחברות יתאפשר לכם לראות תריסים חשמליים המקרינים תחושת אמון ו מציעים גם פתרון הצללה איכותי. אך תריס חשמלי לא בדיוק מספק הגנה מול פורצים מהסיבה שכל פושע שיודע את העבודה יודע כיצד להרים את התריס ו לחדור מבעל לכניסה ע”מ לבצע ממש את כל שברצונו. אם כך, הפתרון המתקדם ביותר לכל מי שלא רוצה סורגים קבועים בחנות הוא לבצע התקנה תריס סורג המופעל חשמלית באיכות גבוהה, בצורה הזאת מתקינים שני דברים בתשלום אחד, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג שנותן מיגון למקום העבודה.

שני מוצרים בתשלום משתלם ביקיר והסביבה

הפתרון המתקדם והחדשני לתריס שמשמש גם כסורג הווה חלופה מעולה לעסקים בכל נקודה במדינה. כל תאגיד המעוניין בפתרון מיגון בדוק ואפקטיבי יש ביכולתו לרכוש תריס שהוא גם סורג חשמלי בהתאמה לגודל הפתחים במקום העבודה ו לצרכים של המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עם עובי ומחוסן הכולל פורפיל מפלדה בטוחה כדי למנוע פושעים שמנסרים את שכבות התריס. יש אפשרות לייצר את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, כך לקוחות יכולים להביט מבעד לחלון החנות בשביל לצפות במוצרים בחנות ולהתפעל מעיצוב המקום, אף כשהחנות סגורה. בל נשכח כי תאכלס, מקל עלינו ומאפשר נעילה גם כאשר שלבי התריס הנגלל פתוחים ע”מ לאפשר הקרנת אור נעים מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס גלילה רגיל יש להוריד לגמרי עד הסוף בשביל לבצע נעילה ולהגן על המקום. בתריס שהוא סורג לא קיים צורך להנמיך עד למטה את התריס הנגלל, בצורה הזאת ניתן להותיר לתאורה טבעית מבחוץ להקרין פנימה במטרה לחסוך בעלויות התאורה והחשמל. כדאי להתקין דגם איכותי הכולל מנגנון אבטחה למנוע הפלה של התריס ומנגנון שהוא ידני הנותן לנו את האופציה ללסגור ולפתוח כאשר קיימת הפסקת חשמל באזור.

תריסים חשמליים שניתן לראות דרכם בעיר יקיר תריסים חשמליים שניתן לראות דרכם באיזור יקיר

חברת רוטנשטיין חוסם גאה להראות בפניכם חידוש מצוין בענייני תריסי הגלילה, תריס שניתן לראות דרכו באיכות גבוהה המתאים בעיקר למקומות עבודה, במרכזים מסחריים סגורים וברחובות שופינג בצורה זו, ניתן להציג את כל הפריטים לעיני לקוחות המטיילים שם שלבי פוליקרבונט, שהוא חומר בטיחותי ומקצועית המבטיח לכם המון ביטחון והרבה יתרונות נוספים.

תריס גלילה שקוף – דבר מצוין תריס שהוא שקוף – מוצר מצוין

תריסי גלילה שקופים זה פתרון ברמה למקומות עבודה רבים, אפשר להראות לכולם את הבגדים, הטבעות, מוצרי חשמל או כל סוגי הסחורה האחרים בחנות אף בשעות בהן העסק סגור. אפשר לגלול את התריס למעלה בזמני הפתיחה של בית העסק, התריס הממונע השקוף לא נזקק להרבה איזור לאחסון. פשוט לקחת שליטה על תריס הגלילה על ידי כפתור הפעלה המותקן בתוך העסק על הקיר, דרך שלט רחוק או בעזרת אפליקציה. היתרונות המשמעותיים של תריס גלילה שקוף הם כדלהלן: עמידות טובה- תריס הגלילה עשוי משלבי פוליקרבונט, חומר יציב ועוצמתי אפילו במקרי קיצון. עיצוב איכותי- התריס השקוף נוצר באופן איכותי במראה איכותי, הוא מותקן על ידי פועלים מקצועיים מקצועיים בשווי מכובדת.תשובה מצוין עסקים – אנשים להביט בטובין מוראית במקום עבודה באשנבי הראווה בעיר יקיר ללא כל הפרעה. תעשייה במידנת ישראל- התריס החשמלי מיוצר במפעלי חברתנו רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב לכחול לבן

Israeli_electric_gates