שערים חשמליים בכוכב יעקב

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בכוכב יעקב למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בכוכב יעקב למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בכוכב יעקב

תריס גלילה בכוכב יעקב

תריסי גלילה חשמליים הם אמצעי אבטחה נפוץ בהרבה עסקים ברחבי הארץ, אפשרי לראותם בפתחי מוסכים, עיסקי תכשיטים ובגדים, מרכזים של רשתות שיווק, דוכנים בהן מוכרים מוצרי אלקטרוניקה וכדומה. תריסי גלילה גורמים לכך שגנבים לחדור בפשטות לעסק ולגנוב מהעסק מוצרים, אמצעי הסגירה ומרחיקים מקרי ונדליזם, ממעיטים משמעותית את ניסיונות הפשיעה וגם תורמים לתחושת רוגע בשביל בעלי המקום ועובדיו.

כיצד להחליט על תריס גלילה למקום העבודה שלך?

בכדי להתאים תריס גלילה אוטומטי למוסך שלך בעיר כוכב יעקב כדאי להחליט האם הלקוח מעדיף להשתמש בתריסים אוטומטיים או מופעלים ידנית. בעבר הלא רחוק אנשים היו נוהגים לקנות ולהתקין תריס גלילה חשמלי מברזל עמיד או מפלדה מגלוונת המכיל מגנון מכני הפועל ידנית. בזמנינו בדרך כלל מזמינים תריס גלילה שמכיל מכלול חשמלי לממשק נוח למשתמש, על מנת שלא להתפשר על תפעול ידני שגורם לגלילה מעייפת. אם במקרה שמעת כי תריס המונע חשמל מרבה להפסיק לעבוד ולגרום לבעיות כדאי שתדע שקיימים מנועים חשמליים שאין מה לפחד מתקלות איתם, אי לכך על מנת שהתריס לא יתקלקל עליך לקנות את תריס הגלילה החשמלי רק מחברה שניתן לסמוך עליה, יציבה מפורסמת ואמינה. האנשים שמבינים בתחום אומרים לאנשים לקחת תריסי גלילה חשמליים למוסך על פי התנאים הבאים: סוג העסק והמיקום הגיאוגרפי שלו. גודל הדלת שצריך לנעול. ממשק תפעול שניתן לסמוך עליו (מנוע אוטומטי טוב ואמין). חומרים (אלומיניום, פלדה, ברזל, פוליקרבונט וכו’). טכניקות ייצור התריס הנגלל החשמלי. עיצוב התריס. רמת וההוצאה הכספית הכרוכה בהתקנת התריס. אחזקת התריס באופן שוטף. התנגדות התריס בפני ניסיונות פריצה, הרסנות ופגעי מזג האוויר. מנגנוני אבטחה, כמו למשל מעצור חירום, אפשרות להפעלה ידנית בעת שיהיו הפסקת הזרם החשמלי וכדומה.

מחיר והתחייבות. מינים של תריסי גלילה במגוון סטיילים מדהימים

משרד רצינית באיזור כוכב יעקב לתכנון, תיעוש והרכבת תריסים פועלי חשמל מציעה התאמה מלאה של תריס הגלילה החשמלי אל בקשותיו של הלקוח ואל המאפיינים של העסק. יכולים להכין את התריס מחומרים ממגוון רחב, בדרך כלל, מאלומיניום או מפלדה, חברת התריסים מסוגלת להציע גם תריס גלילה שקוף העשוי מפוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שאפשרי לייצר תריסים חשמליים עם שלבים מסיביים המספקים אטימה, אפשר להשתמש בתריס הכולל שכבות בעלות חורים ומרווחים ככה שאוויר יכול לזרום בקלות לחדר הסגור וגם תוכלו לראות מבעד לתריס. במקרה ורוכשים תריס גלילה המיוצר מפלדה או אלומיניום ניתן לצבוע אותו תחת הפעלת חום גבוה, יש גם גוונים לברירה, ובהתאם לחזית הבית, לעיצוב המבנה או לחילופין העסק ובהתאם לבקשותיו סגוליות של הצרכן, החברה כשירה לתכנן וליצור תריס אוטומטי בסטייל באיכות גבוהה ובנראות מרשים ויצירתי.

ממי לקנות תריסים אוטומטיים
חכם יהיה לרכוש תריסי גלילה מכניים או לחלופין חשמליין אקסקלוסיבית מחבר המוערכת ואיכותית ומנוסה בתוך הסקטור. אנחנו ממליצים לחקור על החברה, לבקש מהעסק קהל ממליצים, לקרוא בברשימת העבודות שבוצעו שבוצעו על ידי החברה התוכלו אנחנו ממליצים לחפש ביקורוץ אמיתיות בדבר העסק. אחרי בירור ראשוני ובדיקת עלויות, צריך לבחור. ע”כ, אנו ממליצים לבחור אך ורק חברה אמינה שידועה עם תקופה ארוכה בענף, חברת תריסים שמספקת שירות ברחבי המדינה, סיוע מקצועי זריז בכל צרה מעידה.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל המדינה ובכוכב יעקב שירות זריז!

הדגישו בטלפון שהגעתם לשירות דרך האינרנט וקבלו הצעה כדאית
העסק חברת רוטנשטיין מתמחה בייצור, מרקטינג והרכבה של תריסי גלילה חשמליים בהתאמה מלאה לדרישותיו של ולמאפייני הקונה. החברה שלנו הינה מייצרת תריסי גלילה מחומרי גלם נהדרים הנבחרים בדקדקנות ו בצורות ייצור מתוחכמות ומקצועיות. לרוטנשטיין חוסם תקופה הארוכה מ-30 שנה בתחום והיא נחשבת לאחד העסקנים המובילים בארץ לשיווק, ייצור תעשייתי וכן התקנת תריסי גלילה חשמליים, לכל מטרה וגם בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם מספקת פתרון אסתטי ויעיל, ומשופשפת יחד עם זאת ייצור תעשייתי וגם התקנת תריסי גלילה ממונעים למחסנים, לחנויות בקניונים, לחנויות גדולות, למוסכים ולחניונים. החברה שלנו מאפשרת תריסי גלילה שקופים, הנותנים מענה אדיר לחנויות במרכזי קניות וגם במולים, וכן תריסים ממונעים הכוללים מערכת פיקוד להפעלה מרחוק ע”י שלט, עם חריטה של סמל או שם מקום העבודה. איכות, תחושת ביטחון וכן עיצוב מתקדם ומפואר אנחנו עובדים בכל רחבי הארץ וכן נותנים טיפול בבעיות יעיל ונוח. אנחנו מלווים כל מזמין מרגע הזמנת השירות לשלב של ההתקנה בבית העסק לשביעות רצונו המלאה של הקליינט, ומעניקים שירות מלא גם אחרי השלמת ההתעסקות. כחברה מפורסמת בענף אנחנו נותנים מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומחירים הוגנים ו אטרקטיביים. בחנויות רבות בארץ דואבים מעבריינים ופשעי גניבה, לכן עליהם להתקין אמצעי הגנה מאסיביים כדי להקשות על הפושעים ולצמק נזקים. כידוע לא מזמן היה נהוג להתקין סורגים בבית העסק בימינו ישנם מוצרים חדשים ו משתלמים שנותנים לעסקים בכל רחבי המדינה להגן על הרכוש והאביזרים היקרים בלוקיישן. מומלץ לזכור כי המון בני אדם אינם אוהבים את את הניראות של הסורגים בעקבות תחושת הסגירות וגם אווירת מתקן כליאה, כך שאין על סורג ממונע שתוכלו לגלול במרוצת שעות הפעילות של התאגיד, ובתום יום העבודה מורידים עם נקישת כפתור את הסורג ומקבלים מיגון אפקטיבי ותקין.

תריס ממונע או סורג?

במקומות מגורים וגם אצל בעלי עסקים אפשר לראות תריסים נגללים המשרים תחושת ביטחון ו נותנים גם פתרון להצללה רציני. ואע”פ כן, תריס חשמלי לא ממש מספק הגנה אל מול פורצים מפני שכל פורץ מיומן יודע כיצד להרים את התריס ו לחדור מבעל לכניסה על מנת לבצע את הפשע. לכן, הפתרון הכי חדיש ללקוחות שלא רוצים סורגים שהם קבועים בחנות הוא להתקין תריס נגלל חשמלי שהוא סורג באופן יעיל, בצורה הזאת קונים שני מוצרים בתמחור טוב, גם תריס להצללה וגם סורג למיגון העסק.

שני מוצרים בעלות ותעריף משתלמים בכוכב יעקב והסביבה

הפתרון המתקדם והחדשני לתריס שיהיה גם סורג מהווה חלופה שאין כמוה לעסקים מהדרום לצפון. כל מקום שרוצה בפתרון מיגון יעיל ומועיל מסוגל לרכוש תריס שהוא גם סורג חשמלי לפי ובהתאם למימדי הפתחים במקום העבודה ו לצרכים של המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עם עובי ועמיד הכולל פורפיל מפלדה חזקה למניעת סיכוי לניסור שלבי התריס. אנו יכולים ליצור את התריס סורג גם מפוליקרבונט שקוף, כך לקוחות יש ביכולתם להביט בעד לחלון החנות ע”מ לצפות במוצרים בחנות ולהתרשם מהסטייל הפנימי של המקום, גם במידה ובית העסק סגור. חשוב לציין כי תאכלס, מאפשר נעילה גם כאשר שלבי התריס הנגלל פעורים במטרה לאפשר מעבר אור נעים מבחוץ בין השלבים של התריס. תריס רגיל יש להגיף לגמרי עד הסוף במטרה לנעול אותו ולאבטח את המקום. בתריס עם סורג אין צורך להוריד לגמרי עד הסוף את התריס, בצורה הזאת ניתן להותיר לתאורה טבעית מבחוץ להקרין פנימה ע”מ לחסוך בעלויות החשמל והתאורה. ממלצים לרכוש דגם מומלץ הכולל מנגנון זהירות למנוע נפילה של התריס ומנגנון שהוא ידני שאיתו אפשר לעשות לפתוח ולסגור כאשר מתוחללת הפסקת חשמל ברחוב.

תריסים נגללים שניתן לראות דרכם בכוכב יעקב תריסי גלילה עם שקיפות בעיר כוכב יעקב

בית העסק רוטנשטיין חוסם גאה לגלות בפניכם חידוש איכותי בסקטור התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות בעל איכות גבוהה הכדאי מאוד חמקומות עבודה, במרכזי קנייה סגורים ובמורד הרחוב, בצורה זו, ניתן להראות את הדברים ללקוחות מזדמנים המטיילים באיזור הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר עמיד וגדול שתוכלו לסמוך עליו שיביא ל מקסימום תחושת בטחון ודברים טובים מעבר.

תריס גלילה עם שקיפות – יתרונות רבים תריס שקוף – מוצר מעולה

תרסים שקופים הם פתרון נפלא לבתי עסק רבים, קל להראות את הביגוד, התכשיטים, מוצרים חשמליים וכל סוגי הסחורה האחרים במרכול אף בשעות בהן העסק סגור. קל לגלול את התריס הנגלל לתקרה בשעות הפעילות של המקום, התריס השקוף לא דורש הרבה שטח אחסון. יתאפשר לכם לתפעל את התריס הגלל באמצעות כפתור שנמצא על קיר פנימי בעסק, על ידי שלט רחוק או בעזרת אפליקציה. הפלוסים המשמעותיים של תריס גלילה שקוף הם כדלהלן: עמידות טובה- התריס מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר טוב וחזק גם במקרה קצה. עיצוב איכותי- התריס מיוצר באיכות גבוהה ובמראה עשיר, הוא מותקן ע”י אנשים מקצועיים משופשפים באיכותה של גבוהה.תשובה נוח חנויות- קליינטים לתת עיניכם בסחורה המוצגת במשרדים בחלונות הראווה באיזור כוכב יעקב ללא כל בלאגן. תעשייה כחול לבן- התריס נוצר במפעלי בית העסק רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates