שערים חשמליים ברבבה

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה ברבבה למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה ברבבה למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה ברבבה

תריס גלילה ברבבה

תריסי גלילה אוטומטיים הינם אמצעי מיגון נפוץ בעסקים רבים בכל המדינה, ניתן לראותם בהגעה למוסכים, מרכזי הלבשה ותכשיטים, מרכזים של רשתות שיווק קמעונאיות, דוכנים של מוצרי אלקטרוניקה וכיוצא בזאת. תריסי גלילה חשמליים לא מאפשרים לגנבים לפרוץ בקלות לעסק ולחטוף מהעסק פריטים, הם ומרחיקים מקרים של ונדליזם, מצמצמים ממש את ניסיונות הונדליזם וגם תורמים להרגשת רגיעה בשביל מנהל העסק.

כיצד להתאים תריס גלילה חשמלי למשרד שלך?

בכדי להתאים תריס גלילה חשמלי למוסד שלך ברבבה והסביבה צריך להגיע להחלטה אם אתה מעוניין בתריסים אוטומטיים או ידניים. פעם היה נהוג לקנות ולהתקין תריס גלילה אוטומטי מפלדה או ברזל המכיל מגנון פעולה מכני. בעת המודרנית מקובל להתקין תריס שנגלל עם מנוע אוטומטי לממשק נוח למשתמש, במקום להסתפק עם תפעול ידני שמכריח להשתמש בכוח פיסי. אם נדמה לך שתריס חשמלי נוטה להתפרק ולעשות קשיים מומלץ שתקרא זאת כי ישנם מנועים שמופעלים חשמלית אמינים ועמידים במיוחד, ומכך נובע שכדי שלא יקרו תקלות כדאי להזמין את התריס האוטומטי רק מחברה גדולה, בראש הרשימה, מפורסמת ולגיטימית. אנשי המקצוע בתחום אומרים לאנשים לקנות תריס חשמלי לחנות לפי הקריטריונים הבאים: סוג המשרד ובאיזו עיר הוא. גודל הפתחים שיש לנעול. תהליך עבודה טוב (מנוע חשמלי טוב ואמין). חומרים ממנו התריס עשוי (אלומיניום, פלדה, ברזל, פוליקרבונט וכו’). טכנולוגיות לייצור התריס. סטייל התריס הנגלל החשמלי. איכותה של ועלות התקנת התריס במקום. תחזוקה באופן תדיר. כמה התריס חזק מול פורצים, משחיתים וגשמים. מנגנוני בטיחות, כמו למשל מעצור חירום, אפשרות לתפעול בעזרת הידיים אם תתקיים תקלה חשמלית וכו’.

מחירון וערבות. מיני תריסי גלילה אוטומטיים במגוון עיצובים מדהימים

חברת תריסים חשמליים איכותית בעיר רבבה לעיצוב, ייצור והשמת תריסים נגללים ממונעים מעניקה התאמה מוחלטת של תריס הגלילה אל רצונותיו של בעל הסק ואל הצורך של העסק. אפשר לייצר את התריס מחומרי גלם כאלה ואחרים, ברוב הפעמים, מאלומיניום או מפלדה, חברת name יכולה ליצר אפילו תריס גלילה שקוף המוכן משלבים של פוליקרבונט. חשוב לדעת שאפשר להכין תריסי גלילה חשמליים יחד עם שכבות מסיביות ואטומות, ניתן לעשות בחירה בתריס גלילה עם שלבים עם חורים ומרווחים בצורה כזו שאוויר מסוגל לאוורר בפשטות למקום הסגור וכן יאפשר לראות דרך התריס. במקרה וקונים תריס נגלל שמופק מפלדה או אלומיניום יתאפשר לכם לגרום לו לשנות צבע תחת הפעלת חום גבוה, קיימים הרבה גוונים שונים לקניה, ובהלימה לחזית הבית, לעיצוב החנות או העסק ובהתאם אל צורכיו ייחוד של הצרכן, החברה כשירה לתכנן ולהעניק תריס בסטייל באיכות גבוהה ובסטייל גדול ויצירתי.

מאיזו חברה כדאי להזמין תריסי גלילה חשמליים
אנחנו מציעים לרכוש תריסים הנגללים ידנית ולחלופין חשמליים אך ורק מחברה מקצועית בעלת שנים בתחום. חשוב לקרוא אודות החברה, לבקש מנציג השירות רשימת לקוחות מרוצים, לעיין ברשימת העבודות של העסק ובמידת האפשר חשוב לסקור דעה כנות בדבר העסק. אחרי בירור ראשון ובדיקת מחירים, רצוי לבחור. על-כן, אנו ממליצים לבחור רק חברה אמינה ובעלת ותיקות בתחום, חברה שמציעה לכם שירות מהדרום לצפון, עזרה באופן מקצועי מהיר בכל בעיה ושיבוש.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל הארץ וברבבה והסביבה שירות זריז!

תציינו בשיחה שהגעתם דרך אתרינו והשיגו דיל שווה
חברת רוטנשטיין חוסם מעולים בייצור, מרקטינג והרכבת תריסי גלילה חשמליים בהתאמה לבקשותיו של ולמאפייני המשתמש. החברה מייצרת תריסים מדברים מעולים הנבחרים בקפידה ו בצורות ייצור מתוחכמות ואמינות. לחברתנו רוטנשטיין חוסם מוניטין הארוכה מ-30 שנה בתחום והיא נחשבת לאחד העסקנים המובילים במדינה לשיווק, ייצור וכן התקנת תריסי גלילה ממונעים, לכל מטרה וכן בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם מהווה פתרון יפהפה ועדכני, ומומחית בין היתר ייצור וכן התקנת תריסי גלילה למחסנים, למקומות עבודה, לסופר-מרקטים, למוסכים ולחניונים. חברתנו מציעה תריסים נגללים שקופים, הנותנים תשובה מעולה לחנויות במרכזי שופינג וכן בקניונים, וכן תריסי גלילה חשמליים הכוללים תוכנת שליטה להפעלה מרוחקת באמצעות שלט, עם חריטה של סמל או שם מקום העבודה. רמה, אמינות וגם עיצוב אופנתי וגם נפלא החברה נותנת שירות בכל האיזורים ומספקים שירות תיקונים מהיר ונגיש. אנחנו מלווים כל מזמין מהרגע של לקיחת ההחלטה ועד להתקנה במקום העבודה לשביעות רצונו המוחלטת של המשתמש, ומביאים שירות מקיף אף במצב שבו יש צורך בהשלמת העבודה. כחברה מפורסמת בענף אנחנו מציעים מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וגם מחירונים נוחים ו מצוינים. מקומות רבים באיזור דואבים מפריצות ועבריינות, כך שהם צריכים להתקין אמצעי הגנה מאסיביים במטרה להקשות על הפושעים ולהפחית הפסדים. ידוע שעד לפני מספר שנים היה נהוג לשים סורגים בחנות בימים אלה ישנם מוצרים חדשים וכן מעולים המאפשרים לחנויות בכל נקודה מרכזית בארץ לשמור על הרכוש והחפצים היקרים במיקום. חכם יהיה לדעת שהרבה בני אדם לא כל-כך אוהבים את את איך שנראים הסורגים מפני תחושת המחנק ואווירת המקום הסגור, כך שאין כמו סורג חשמלי שניתן לגלול במרוצת תקופת הפעילות שהחברה נותנת, ובתום שעות הפעילות מורידים עם לחיצה פשוטה על כפתור את הסורג החשמלי ומקבלים מיגון אפקטיבי ועובד.

תריס חשמלי נגלל או סורג?

במקומות מגורים וגם באתרים וחברות תוכלו לראות תריסים נגללים חשמליים המשרים תחושת אמון ו מציעים גם פתרון הצללה מומלץ. ואף על-פי כן, תריס המופעל חשמלית אינו מספק הגנה מול פורצים מאחר וכל פושע מיומן קולט כיצד לעשות הרמה של התריס ו לפלוש דרך הפתח נפתח ע”מ לבצע ממש את כל שברצונו. לכן, הפתרון הכי חדיש לאנשים שלא רוצים סורגים קבועים בחנות הוא לשים תריס סורג חשמלי בצורה איכותית, ככה רוכשים שני דברים בתעריף זהה, גם תריס להצללה וגם סורג המספק למיגון העסק.

שני פריטים במחיר משתלם בעיר רבבה

התשובה המתקמדת והמתוחכם של תריס שיהיה גם סורג מספק חלופה ברמה גבוהה לעסקים מהדרום לצפון. כל עסק שיש לו צורך במעהנ מיגוני איכותי ואפקטיבי יכול לרכוש תריס שיהיה גם סורג נגלל חשמלי בהתאם לגודל של הפתחים בבית העסק ו לצרכי המיגון, התריס עשוי מחומר אלומיניום בעל עובי טוב ועמיד עם פרופיל מפלדה בטוחה למנוע פושעים שמנסרים את השלבים של התריס. אנו יכולים לייצר את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, בצורה הזאת לקוחות יש ביכולתם להביט מבעד לחלון העסק על מנת לצפות בסחורה בחנות ולהילהב מעיצוב החנות, גם כשהחנות סגורה. נציין גם כי תריס סורג חשמלי מאפשר נעילה גם במקרה ש שלבי התריס פתוחים במטרה לאפשר מעבר של תאורה טבעית מבחוץ בין השלבים של התריס. תריס רגיל יש להגיף עד למטה ע”מ לבצע נעילה שלו ולהגן על המקום. בתריס סורג אין סיבה להוריד לגמרי עד הסוף את התריס הנגלל, בצורה הזאת ניתן להשאיר לאור נעים מבחוץ להקרין פנימה כדי לחסוך בעלויות החשמל והאור. מומלץ לרכוש דגם מומלץ שכולל בתוכו מנגנון זהירות למניעת נפילת התריס ומנגנון ידני הנותן לנו את האפשרות ללסגור ולפתוח כאשר יש הפסקת חשמל ברחוב.

תריסי גלילה שקופים ברבבה תריסי גלילה שקופים ברבבה

חברת רוטנשטיין חוסם נלהבת להראות בשבילכם חידוש איכותי בענייני התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות עם איכות גבוהה הטוב במיוחד למקומות עבודה, במרכזים מסחריים מקורים ובמדרחוב, בצורה זו, ניתן להראות את הסחורה לעיני לקוחות הסובבים ברחוב מיוצרים משלבי פוליקרבונט, חומר בטיחותי ועוצמתי שיכול להבטיח לכם מלא בטיחות ויתרונות רבים אקסטרה.

תריס שהוא שקוף – יתרונות רבים תריס שקוף – מוצר מצוין

תריסים נגללים שקופים זה לחלוטין פתרון מצוין לעסקים רבים, ניתן להציג את הפריטי הלבוש, צמידים, מוצרים חשמליים וכל סוגי פריטים אחרים במרכול אף בשעות בהן החנות סגורה. תוכלו לגלול את התריס לתקרה בזמן הפעילות של העסק, התריס החשמלי כמעט ואינו צריך מקום לאחסון. אפשר לקחת שליטה על תריס הגלילה החשמלי על ידי כפתור המורכב על קיר פנימי בעסק, ע”י שלט או דרך אפליקציה בנייד. היתרונות החשובים של תריסי גלילה שקופים הם הם: עמידות לאורך זמן- התריס השקוף מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר טוב ורב-עוצמה אף במצב שבו יש מקרה קצה. עיצוב יפה- התריס הנגלל מיוצר באיכות גבוהה ובמראה יפה, זה מותקן בעזרת פועלים מקצועיים מקצועיים באיכותה של רצינית.פתרון אדיר בתי עסק – מזמינים להביט בסחורה מוראית בחנות ובחלונות הראווה ברבבה והסביבה בלי כל הפרעה. תוצרת במידנת ישראל- התריס החשמלי מופק במפעלי חברת רוטנשטיין חוסם וזה נחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates