תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון

שער חשמלי מתרומם השוואת מחירי קטלוג צבעים
Hangar Collection

שערים חשמליים לחניה ולבניין מגורים

Parking Collection

שער גלילה לחניות פרטיות

שערי גלילה לחנייה צביעה בתנור
Garage Collection

תריסי גלילה מחוררים לחנויות

שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם
Collection Shop

שערים חשמליים – יתרונות וחסרונות

שערים חשמליים – יתרונות מול חסרונות
כולנו מכירים את השערים החשמליים הקיימים היום בהרבה מאוד מקומות שונים. החל בבתי עסק וכלה בחניה הפרטית. האם השערים הללו אכן טובים כל כך? נלמד מעט על היתרונות של השערים הללו מול החסרונות שלהם.

השערים החשמליים מעניקים לנו הגנה מלאה על השטח הפרטי שלנו והוא אינו מאפשר לזרים לפלוש אל המתחם. האם מדובר בפתרון שהוא מושלם לגמרי או שהוא סובל גם מחסרונות? ננסה ללמוד מעט על היתרונות של השערים החשמליים מול החסרונות שלהם בכדי שיהיה לנו קל יותר להחליט האם הדבר מתאים לנו או לא. נתחיל דווקא בחסרונות של השערים החשמליים כדי שנוכל לסיים את המאמר שלנו בטעם טוב, מה גם שהחסרונות הללו הינם די שוליים ונוכל להתגבר עליהם בקלות רבה.

שערים חשמליים – חסרונות (יש כאלה?)
מחיר – המחיר של השער החשמלי אינו זול ביחס לכל שער או אופציה אחרת. מדובר בהוצאה כבדה אותה יש לשקול פעמיים בטרם מחליטים ללכת על הוצאה בסדר גודל כזה. אך כדאי לדעת כי התמורה עבור ההשקעה היא לאין ערוך כאשר השערים הללו מעניקים לנו את הביטחון המלא.

בטיחות – כיום כבר כולם יודעים כי מדובר בפתרון שהוא בטוח לגמרי אך יש כאלו החוששים בגלל כל מה שהיה בעבר עם השערים החשמליים כאשר הם לא נשאו תו תקן מסודר והם גרמו לפגיעות ואסונות לא פשוטים. אך כיום אין סיבה לחשוש לדבר כי השערים של היום בטוחים לגמרי.

שערים חשמליים – יתרונות
שערים חשמליים לחניה או לבית העסק יעניקו לנו את הרוגע הנפשי ואת האפשרות לישון רגוע כאשר אנחנו יודעים כי החניה שלו כמו גם בית העסק שמור ומוגן היטב ואין כל סיכוי כי אי מי יוכל לפרוץ את השער המקודד ולהיכנס לטריטוריה הפרטית שלנו.

כאשר מדובר בחניה, הרי שרק כך תהיה החניה שמורה לנו היטב ואין סיכוי שמישהו יתפוס לנו את המקום.

עולה מן הדברים כי שווה להשקיע את המחיר הדרוש עבור השערים החשמליים וליהנות מכל מה שהם מעניקים לנו.

כי השער החשמלי יעניק לנו את הביטחון המלא ואת השקט הנפשי.