שערים חשמליים בחירות

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בחירות למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בחירות למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בחירות

תריס גלילה בחירות

תריסי גלילה חשמליים הינם אמצעי מיגון נפוץ בהרבה משרדים בכל הארץ, מתאפשר למצוא אותם בפתחי מוסכים, מרכזי הלבשה ותכשיטים, סניפים של רשתות שיווק, עסק בהן מוכרים מוצרי אלקטרוניקה וכו’. תריסי גלילה חשמליים גורמים לכך שגנבים לחדור בקלות לחנות ולחטוף משם עצמים, התריסים באותה מידה עוצרים בעיות של השחטה, מפחיתים מאוד את סיכויי הגניבה וגורמים לתחושת רגיעה אצל בעלי המקום ועובדיו.

באיזה אופן לבחור תריסי גלילה אוטומטיים למקום העבודה שלך?

בכדי להחליט על תריס גלילה אוטומטי למוסך שלך בעיר חירות עליך להחליט מראש האם אתה מעדיף להשתמש בתריסים אוטומטיים או מונעים ידנית. בעבר הלא רחוק אנשים היו נוהגים לרכוש ולהתקין תריס נגלל מברזל עמיד או מפלדה מגלוונת עם מנגנון תפעול מכני. בימינו בדרך כלל מתקינים תריסי גלילה הפועל באמצעות מערכת חשמלית לגלילה קלה, במקום להסתפק עם גלגול ידני שגורם לגלילה מעייפת. אם אתה מכיר שתריס המונע חשמל נוטה לההרס ולעשות בעיות מומלץ שתדע כי ישנם מנועים שמופעלים חשמלית אמינים מאוד, ומכך על מנת להזהר מתקלות כדאי להתקין את תריס הגלילה החשמלי רק מחברה מפורסמת, בטופ, שאנשים מכירים ושניתן לסמוך עליה. האנשים המקצועיים ממליצים לקליינטים לקחת תריסי גלילה למקום לפי הקריטריונים הבאים: סוג העסק והמיקום הגיאוגרפי שלו. גודל דלת העסק שצריך לסגור. תהליך עבודה אמין (מנוע חשמלי חזק ואמין). חומרים ממנו התריס עשוי ברזל, אלומיניום, פלדה, פוליקרבונט וכדומה). האופן בו המפעל מייצר את התריס החשמלי. סטייל התריס החשמלי. אמינות ומחר ההתקנה במקום. אחזקה שוטפת. איך התריס יעמוד בפני פורצים, ונדליזם ואיתני הטבע. אמצעי זהירות, לדוגמה: מעצור חירום, פוטנציאל להפעלה לא חשמלית אם אכן יש הפסקת חשמל וכד’.

מחירון ומחויבות. מיני תריסי גלילה אוטומטיים במגוון עיצובים מדהימים

חברה רצינית בעיר חירות לניהול, ייצור והרכבה של תריסים פועלי חשמל מציעה תיאום מלא של התריס לצורכיו של בעל העסק ולצורכי העסק. יכולים להכין את התריס מחומרים ממגוון רחב, ברוב הפעמים, מפלדה מחוזקת או מאלומיניום, חברת תריסי הגלילה יכולה לספק אפילו תריס גלילה שקוף המיוצר מפוליקרבונט. רצוי לדעת שאפשר לייצר תריסים חשמליים הכוללים שלבים מסיביים המספקים אטימה, ניתן לבחור תריס הכולל שכבות בעלות מרווחים כך שאוויר יכול לזרום בלי בעיות לבית העסק ובהתאם יתן לראות מבעד לתריס. במקרה וקונים תריס חשמלי שמייצרים אותו מפלדה או אלומיניום תוכלו לשנות לו גוון תחת הפעלת חום גבוה, יש הרבה גוונים שונים לקניה, ובהתאם לחזית המבנה, לעיצוב המקום או המשרד ובהלימה לרצונותיו פנומנאליות של הקליינט, חברת תריסי הגלילה ביכולתה לתכנן וליצור תריס יפה באיכות גבוהה ובסטייל גדול ושהוא קצת מחוץ לקופסה.

ממי כדאי לקחת תריסים אוטומטיים
מומלץ לקנות תריסים נגללים מכניים או לחלופין חשמליין אך ורק מחברת שאפשר לסמוך עליה שמצויה שנים בענף. חשוב לקרוא על החברה, לדרוש מנציג המכירות רשימת לקוחות מרוצים, לבדוק בפרויקטים של החברה במידה שיתאפשר לכם אנו ממליצים לסקור ביקורוץ אובייקטיביות בדבר העסק. לאחר בירור ראשון והשוואת מחירים, עליכם לבחור. ע”כ, אנו מציעים לבחור אך ורק חברה אמינה שקיים אצלה ניסיון בתחום הזה, חבר תריסים נגללים המציעה שירות ברחבי הארץ, מענה מקצועי זריז בכל התלבטות וקלקול.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

מספקים שירות בכל רחבי המדינה ובעיר חירות שירות זריז!

ציינו בטלפון שמצאתם אותנו דרך האתר והשיגו דיל שווה
העסק חברת רוטנשטיין מעולים בייצור, מכירות והשמת תריסי גלילה חשמליים בהתאמה מלאה לדרישות ולמאפייני הקונה. חברתנו רוטנשטיין חוסם מייצרת תריסי גלילה מדברים נפלאים הנבחרים בקפידה ו בצורות ייצור מתוחכמות ורציניות. לחברתנו רוטנשטיין חוסם ניסיון עשיר הארוכה מ-30 שנה בענף והיא בעצם נחשבת לאחת החברות המובילות באיזור למרקטינג, ייצור תעשייתי וגם הרכבת תריסים נגללים חשמליים, לכל מטרה וכן בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון יפיפה ונגיש, ומתמחה בין היתר ייצור תעשייתי וכן התקנת תריסי גלילה ממונעים לתעשייה, למרכולות, לחנויות גדולות, למוסכים ולחניונים. החברה שלנו מציעה תריסי גלילה חשמליים עם שקיפות, הנותנים פתרון איכותי לבתי עסק במרכזי קניות וכמו כן במולים, וגם תריסי גלילה ממונעים הכוללים תוכנת פיקוד להפעלה מרחוק ע”י שלט, עם חריטת סמל או לחילופין שם מקום העבודה. איכות, אמינות ועיצוב אופנתי ומרשים אנחנו נותנים שירות בכל רחבי המדינה ומציעים שירותי תיקונים באופן יעיל ונגיש. אנו מלווים כל אחד מהרגע של קבלת ההחלטה וכלה בהתקנה בעסק לשביעות רצונו המלאה של הקליינט, ומביאים שירות מקיף אף אחרי השלמת התהליך. כחברה מובילה בענף אנו מאפשרים שירות טוב ברמה גבוהה ותעריפים נוחים ו אטרקטיביים. בהרבה מקומות במדינה מתענים מפריצות ועבריינות, לכן עליהם להתקין אמצעי הגנה טובים בשביל להקשות על הפושעים ולמזער הפסדים. אם בעבר היה נהוג להתקין מחסומים בעסק עם הקידמה של היום ישנם פריטים חדשים ו מיוחדים שמאפשרים לעסקים בפריסה ארצית להגן על הרכוש והחפצים היקרים במקום. רוצוי לדעת שאנשים רבים אינם ממש אוהבים את המראה של הסורגים עקב תחושת חוסק האוויר ואווירת מתקן כליאה, כך שאין כמו סורג גלילה חשמלי שאפשר לגלול במהלך זמן הפעילות של התאגיד, ובתום יום העבודה מורידים עם נקישת כפתור את הסורג הנגלל ואז מקבלים מיגון אפקטיבי ותקין.

תריס ממונע או סורג?

בבניינים וגם בתאגידים קל לראות תריסים נגללים המקרינים תחושת ביטחון ו מציעים גם פתרון להצללה מומלץ. אולם תריס ממונע לא בדיוק מספק הגנה בפני פורצים מהסיבה שכל פושע שיודע את העבודה יודע כיצד להרים את התריס ו לפלוש מבעד לפתח במטרה לבצע את הגניבה. לכן, הפתרון היעיל ביותר למי שאינו רוצה סורגים מקובעים בחנות הוא להתקין תריס סורג חשמלי ביעילות, ככה רוכשים שני פריטים בתשלום אחד, גם תריס להצללה וגם סורג למיגון העסק.

שני דברים בתעריף משתלם באיזור חירות

התשובה המתקמדת והחדשני לתריס שמשמש גם כסורג מספק חלופה מעולה למקום עבודה בפריסה ארצית. כל חברה שרוצה בפתרון מיגון בטוח ואפקטיבי יכול לרכוש תריס שיתפקד גם כסורג המופעל חשמלי לפי ובהתאם למימדי הפתחים בחנות ו לצרכים של המיגון, התריס עשוי מאלומיניום עבה ומחוסן עם פרופיל מפלדה אמינה למנוע פורצים שמנסרים את שלבי התריס. ניתן לספק את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, כך לקוחות יש ביכולתם להביט דרך לחלון החנות ע”מ לצפות במוצרים בחנות ולהתלהב מעיצוב העסק, גם אם העסק סגור. בל נשכח שכן נותן לנו את האפשרות לנעילה אף כש שלבי התריס פתוחים על מנת לאפשר הקרנה של אור נעים מבחוץ בין השלבים של התריס. תריס רגיל יש להגיף עד למטה כדי לבצע נעילה ולאבטח את המקום. בתריס סורג אין סיבה להוריד עד למטה את תריס הגלילה, בצורה הזאת ניתן לאפשר לאור נעים מבחוץ להכנס פנימה בשביל לחסוך בעלויות החשמל והאור. כדאי לקנות דגם רציני שיש בתוכו מנגנון אבטחה כדי למנוע נפילת התריס ומנגנון ידני המאפשר לסגור ולפתוח כאשר קיימת הפסקת חשמל בשכונה.

תריסי גלילה עם שקיפות בעיר חירות תריסים חשמליים עם שקיפות באיזור חירות

החברה שלנו רוטנשטיין חוסם רוצה לגלות לכם את אחד החידושים בענייני התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות עם איכות גבוהה הכדאי במיוחד לבתי עסק, במרכזים מסחריים מקורים וברחובות שופינג ככה ניתן להציג את כל הדברים ללקוחות מזדמנים המסתובבים באיזור הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר עמיד ומאסיבי שיכול להבטיח לכם מקסימום תחושת בטחון ויתרונות רבים חוץ מזה.

תריס גלילה שקוף – מוצר מעולה תריס גלילה עם שקיפות – מוצר מצוין

תריסי גלילה שקופים הם פתרון מעולה למקומות עבודה רבים, תוכלו להראות לכולם את הבגדים, הצמידים, מוצרי אלקטרוניקה או כל סוגי פריטים אחרים במרכול אפילו בשעות שבהן מקום העבודה סגור. אפשר לגלגל את התריס הנגלל מעלה בזמן הפעילות של העסק, התריס החשמלי כמעט שלא צריך מיקום לאחסון. קל לשלוט בתריס הגלילה בעזרת כפתור הפעלה שמותקן על קיר פנימי בעסק, על ידי שלט נייד או על-ידי אפליקציה. המעלות העיקריים של תריסי גלילה שקופים הם הינם: עמידות טובה- התריס הנגלל מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר עמיד ומאסיבי אף במצב שבו יש מקרים קיצוניים. עיצוב מרהיב- תריס הגלילה מופק בצורה איכותית במראה יוקרתי, הוא הינו מותקן על ידי פועלים מקצועיים מאומנים ברמת גימור מכובדת.מענה איכותי חנויות- מזמינים לתת מבט על קומודיטי המוצגת בחנות ובפתחי הראווה בחירות והסביבה בלי כל הפרעה. מיוצר כחול לבן- התריס נוצר במפעלים של החברה שלנו רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates