שערים חשמליים בביצרון

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בביצרון למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בביצרון למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בביצרון

תריס גלילה בביצרון

תריסי גלילה נוטים להיות אמצעי מיגון נפוץ במקומות רבים בכל המדינה, אפשר לצפות אותם בהגעה למוסכים, עיסקי הלבשה ואקססוריז, מרכזים של רשתות שיווק, מרכזי קניה בהן מוכרים מוצרי חשמל וכיוצא בזאת. תריסים נגללים מונעים מגנבים להתגנב בקלות לחנות ולהסליק משם חפצים, התריסים יתר על כן מרחיקים מקרי השחטה, ממעיטים ממש את ניסיונות הונדליזם וכמו כן תורמים לתחושת רוגע בשביל בעלי החנות.

איך למצוא תריס גלילה לעסק שלך?

בשביל להחליט על תריסי גלילה למחסן שלך בביצרון והסביבה רצוי להחליט האם הלקוח מעדיף להתקין בתריסים אוטומטיים או מונעים ידנית. בעבר הלא רחוק היה נהוג לקנות ולשים תריסי גלילה מברזל עמיד או מפלדה מגלוונת עם מגנון פעולה ידני. בזמנינו מקובל להזמין תריס גלילה הפועל באמצעות מערכת חשמלית להפעלה פרקטית, על מנת שלא להתפשר עם גלגול ידני שגורם לבזבוז כוח ידני. אם שמעת כי תריס אוטומטי הרבה פעמים נוטה לההרס ולגרות לתקלות הנה מידע חדש שיש גם מנועים חשמליים שאין בהם תקלות, ומכך על מנת לקבל תריס אמין עליך להזמין את התריס האוטומטי רק מחברה ענקית, בטופ, מוכרת ואמינה. המומחים אומרים לאנשים לבחור תריסי גלילה אוטומטיים לחנות על פי הנקודות הבאות: סיווג העסק והמיקום הגיאוגרפי שלו. גודל החלון שצריך לסגור. ממשק תפעול איכותי (מנוע אמין וחזק). חומרים (אלומיניום, פלדה, ברזל, פוליקרבונט וכו’). טכניקות ייצור תריס הגלילה. סטייל התריס החשמלי. רמת ועלות התקנת התריס במשרד. תחזוקה של המערכת. התנגדות התריס בפני פורצים, הרסנות וגשמים. מנגנוני בטיחות, כמו למשל מעצור חירום, אפשרות להפעלה ידנית בעת שיהיו הפסקת הזרם החשמלי וכו’.

מחיר והתחייבות. סוגי תריסי גלילה בסוגי עיצובים סוחפים

עסק מקצועית בעיר ביצרון לתכנון, פבריקציה והתקנה של תריסי גלילה אוטומטיים מעניקה התאמה מוחלטת של תריס הגלילה החשמלי אל רצונותיו של בעל הסק ואל הצורך של העסק. ניתן לייצר את המוצר מחומרי גלם שונים, בדרך כלל, מפלדה מגלוונת או מאלומיניום, חברת התריסים יכולה לספק אף תריסי גלילה שקופים המיוצר מפוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שאפשר להכין תריסי גלילה יחד עם שכבות מסיביות המספקות אטימה טובה, אפשר להזמין תריס חשמלי עם שכבות בעלות חורים ומרווחים ככה שאוויר יכול להיכנס בקלות למשרד וכן יתן לאנשים לראות מבעד לתריס. במקרה וקונים תריס אוטומטי שעושים אותו מפלדה או אלומיניום תהיה לכם את האופציה לגרום לו לשנות צבע בתנור, ישנם הרבה גוונים שונים לקניה, ובהלימה לחזית הדירה, לעיצוב המבנה או המשרד ובהלימה לבקשות סגוליות של המשתמש / לקוח, החברה כשירה לתכנן וליצור תריס מסוגנן באיכות טובה מאוד ובנראות מרשים ופשוט ויעיל.

ממי כדאי לרכוש תריסי גלילה חשמליים
כדאי להתקין תריסים נגללים ידניים או אוטומטיים אך ורק מחברה איכותית שמצויה שנים בתוך הסקטור. אנחנו ממליצים לעיין בדבר, לקבל מנציג השירות רשימת לקוחות מרוצים, לבדוק ברשימת הפרויקטים השייכת לעסק במידה שיתאפשר לכם כדאי לקרוא ביקורוץ אמיתיות בדבר החברה. אחרי סינון ראשון והשוואת עלויות, מומלץ להיסגר על החלטה. ע”כ, חשוב לבחור רק חברה איכותית שקיים אצלה ותיקות בתחום, חברת תריסים חשמליים שמציעה לכם שירות בפריסה ארצית רחבה, סיוע מקצועי מהיר בכל בעיה טכנית ושיבוש.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל הארץ ובביצרון והסביבה נגישות מיידית!

ציינו בטלפון שהגעתם דרך האתר ותשמעו הצעה אטרקטיבית
החברה שלנו חברת רוטנשטיין מתמחה בייצור, שיווק והרכבה של תריסי גלילה חשמליים בהתאמה אל דרישותיו של ולמאפייני המשתמש. חברתנו מייצרת תריסי גלילה מחומרים נהדרים הנבחרים בקפידה ו בטכנולוגיות ייצור חדשניות ורציניות. לבית עסק רוטנשטיין חוסם ותיקות של יותר מ-30 שנה בתחום והיא בעצם נחשבת לאחד מבתי העסק המקצועיים ביותר בארץ לשיווק, ייצור וכמו כן הרכבה של תריסי גלילה, לכל מטרה וכן בכל גודל. רוטנשטיין חוסם מספקת פתרון אסתטי וזמין, ומשופשפת בין היתר ייצור וגם התקנת תריסים נגללים לתעשייה, לחנויות בקניונים, לסופרים, למוסכים ולחניונים. חברת רוטנשטיין חוסם מציעה תריסים נגללים שקופים, המהווים פתרון מושלם לחנויות במרכזי שופינג וכן בקניונים, וגם תריסי גלילה חשמליים עם תוכנת פיקוד להפעלה ממרחק על ידי שלט, עם חריטה של לוגו ו/או שם העסק. רמה, תחושת אמון וכן עיצוב מודרני ומרשים החברה נותנת שירות בכל האיזורים וכן מאפשרים שירות תיקונים מהיר ונוח. בחברת רוטנשטיין חוסם מלווים כל מזמין מהרגע של הזמנת השירות ועד לרגע ההתקנה במבנה לשביעות רצונו השלמה של המזמין, ומעניקים שירות מלא אף במצב שבו יש צורך בהשלמת העבודה. כחברה מפורסמת בתחום מציעים אצלנו שירות טוב ברמה הגבוהה ביותר ותעריפים נוחים ו אטרקטיביים. עסקים רבים באיזור דואבים מעבריינים וגניבות, אז בגלל זה עליהם להתקין אמצעי מיגון מאסיביים בשביל להקשות על הפורצים ולהפחית הפסדים. כפי שידוע עד לפני מספר שנים היה נהוג לשים סורגים בבית העסק בימינו אנו ישנם מוצרים חדשים וגם מצוינים שהופכים את זה לאפשרי עבור העסקים בפריסה ארצית להגן על הרכוש והתכולה היקרה במיקום. מומלץ לזכור שהמון בני אדם לא כל-כך אוהבים את את הניראות של הסורגים בגלל תחושת חוסק האוויר ואווירת המקום הסגור, אם כן, אין להשוות משהו אחר ל סורג ממונע שאפשר לגלול במהלך זמן הפעילות של בית העסק, ובסיומו של יום העבודה מנמיכים עם נקישת כפתור את הסורג הנגלל ונוצר מיגון אפקטיבי ומבוטח.

תריס ממונע או סורג?

בבניינים וגם באתרים וחברות ניתן לראות תריסי גלילה חשמליים המקרינים תחושת אמון ו מספקים גם פתרון להצללה איכותי. אך תריס ממונע לא נותן מספיק הגנה בפני פושעים מפני שכל פורץ שיודע את העבודה קולט כיצד לבצע הרמה של התריס החשמלי ואז להיכנס מבעל לכניסה כדי לבצע את זממו. לכן, הפתרון היעיל ביותר לאנשים שלא רוצים סורגים קבועים בחנות הוא לבצע התקנה תריס נגלל חשמלי שהוא סורג ביעילות, באופן זה, קונים שני מוצרים בתמחור טוב, גם תריס נגלל להצללה ו כן סורג המספק למיגון החנות.

שני דברים בתעריף משתלם בעיר ביצרון

הפתרון המתקדם והחדשני של תריס שיהיה גם סורג מספק חלופה שאין כמוה לחברות בכל רחבי המדינה. כל עסק המעוניין בפתרון אבטחה עובד ויעיל יש ביכולתו לרכוש תריס שיהיה גם סורג נגלל חשמלי בהתאם לגודל של הפתחים במקום העבודה ו לצרכי המיגון, התריס עשוי מאלומיניום עם עובי ומחוסן הכולל פורפיל מפלדה רצינית למנוע פורצים שמנסרים את שכבות התריס. אופציונלי ליצור את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, כך לקוחות יכולים להביט דרך לחלון העסק על מנת לצפות במוצרים בחנות ולהתרשם מעיצוב העסק, אף כשהעסק סגור. נוסיף כי תריס סורג חשמלי מאפשר נעילה גם כאשר שלבי התריס פתוחים ע”מ לאפשר הקרנת קרני אור מבחוץ בין השלבים של התריס. תריס רגיל יש להגיף לחלוטין על מנת לבצע נעילה שלו ולאבטח את המקום. בתריס שהוא סורג לא קיים צורך להוריד עד הסוף את התריס הנגלל, בצורה זו, ניתן להותיר לאור השמש לחדור פנימה ע”מ לחסוך בעלויות האור והחשמל. ממלצים לרכוש דגם איכותי שנכנס בו מנגנון אבטחה כדי למנוע הפלה של התריס ומנגנון מכני שאיתו אפשר לעשות פתיחה וסגירה כשקיימת הפסקת חשמל בשכונה.

תריסים חשמליים שקופים באיזור ביצרון תריסים חשמליים שקופים באיזור ביצרון

החברה שלנו רוטנשטיין חוסם שמחה לגלות בשבילכם חידוש איכותי בעולם תריסי הגלילה החשמליים, תריס שניתן לראות דרכו באיכות גבוהה הטוב מאוד חבתי עסק, במרכזים מסחריים מקורים ובמורד הרחוב, בצורה זו, ניתן להציג את הסחורה לאנשים המטיילים במקום מכינים אותם משלבי פולקירבונט, חומר בטיחותי ורב-עוצמה שיכול להבטיח לכם הכי הרבה תחושת בטחון ודברים טובים בנוסף.

תריס שהוא שקוף – יתרונות רבים תריס גלילה שקוף – מוצר מעולה

תריסי גלילה שקופים זה בלי ספק פתרון נפלא לבתי עסק רבים, קל להראות את הבגדים, השרשראות, מוצרים חשמליים וכל סוגי הסחורה האחרים בבית העסק אפילו בשעות שבהן החנות סגורה. יתאפשר לכם להרים את התריס הנגלל למעלה בשעות הפעילות של החברה, התריס החשמלי לא דורש הרבה איזור לאחסון. תוכלו לתפעל את התריס הגלל בעזרת כפתור הפעלה שמותקן על קיר פנימי בחנות, על ידי שלט או על-ידי אפליקציה בנייד. הפלוסים העיקריים של תריס נגלל שקוף הם כדלהלן: עמידות גבוהה- התריס הנגלל מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר יציב וחזק אפילו במקרי קיצון. עיצוב מרהיב- התריס נוצר באופן איכותי במראה יוקרתי, זה מותקן בעזרת פועלים מקצועיים מורגלים באיכות גבוהה.פיתרון כלשהו מעולה בתי עסק – מזמינים להביט בפרקמטיא המוצגת בחנות ובפתחי הראווה בעיר ביצרון בלי כל הפרעה. תוצרת בישראל- התריס הנגלל מיוצר במפעלי בית העסק רוטנשטיין חוסם ונחשב לכחול לבן

Israeli_electric_gates