שערים חשמליים בכפר ורבורג

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בכפר ורבורג למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בכפר ורבורג למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בכפר ורבורג

תריס גלילה בכפר ורבורג

תריסי גלילה חשמליים מרבים להיות צורת מיגון נפוצה בהרבה משרדים ברחבי הארץ, ניתן לצפות בהם בפתחי פנצ’ריות, רשתות אופנה, מרכזים של רשתות שיווק, דוכנים בהן מוכרים מוצרי אלקטרוניקה וכו’. תריסים נגללים גורמים לכך שפושעים להתגנב בקלות לחנות ולהסליק ממנו עצמים, התריסים הנגללים גם מגנים ממקרי השחטה, מורידים באופן דרסטי את ניסיונות החדירה ותורמים להרגשת רגיעה אצל בעלי המשרד ועובדיו.

איך לבחור תריסי גלילה למוסד שלך?

בכדי להחליט על תריסי גלילה למקום העבודה שלך בכפר ורבורג כדאי להחליט האם בעל העסק מתעניין בתריסים חשמליים או מופעלים ידנית. פעם היה הרגל לקנות ולהתקין תריס גלילה חשמלי מברזל עמיד או מפלדה מגלוונת עם מנגנון תפעול המשומש ידנית. בזמנינו נוטים להזמין תריס שנגלל שמכיל מערכת אוטומטית לפתיחה וסגירה נוחים, כדי לא להסתפק עם תפעול ידני המחייב הפעלת הרבה כוח. אם אתה חושב שתריס המונע חשמל הרבה פעמים נוטה לההרס ולגרום לבלגן כדאי שתדע שיש בהחלט מנועי חשמל אמינים מאוד, אי לכך על מנת שהתריס לא יתקלקל כדאי להתקין את התריס החשמלי הנגלל רק מחברה ענקית, מובילה, עמידה ושניתן לסמוך עליה. המומחים אומרים ללקוחות לקחת תריס גלילה לחנות לפי התנאים הבאים: סוג החנות ומיקומו. גודל הדלת שיש לסגור. ממשק תפעול שניתן לסמוך עליו (מנוע טוב ושאפשר לסמוך עליו). חומרים ממנו התריס עשוי (פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט וכדומה). טכנולוגיה בה מיוצר התריס הנגלל. מראה התריס הנרכש. איכות ועלויות התקנת התריס בעסק. אחזקת התריס באופן שוטף. כמה התריס חזק בפני ניסיונות פריצה, חבלנות וסופות. אמצעי בטיחות, כגון מעצור חירום, מסוגלות להפעלה ידנית אם יש הפסקת הזרם החשמלי וכדומה.

מחיר והתחייבות. מיני תריסים נגללים במגוון צבעים מפעימים

חברת תריסים רצינית באיזור כפר ורבורג לתכנון, תיעוש והרכבת תריסי גלילה הפועלים על ידי מנוע נותנת התאמה מלאה של התריס הנגלל לדרישותיו של בעל הסק ואל המאפיינים של העסק. ניתן לייצר את התריס מחומרי גלם מגוונים, ברוב המקרים, מאלומיניום או מפלדה מגולוונת, חברת התריסים יכולה ליצר כן תריס גלילה שקוף העשוי משלבים של פוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שאופציונלי לייצר תריסי גלילה עם שכבות מסיביות ואטומות, אפשר להשיג תריס גלילה עם שלבים עם חורים ומרווחים בצורה כזאת שאוויר מסוגל לזרום בפשטות למשרד ובנוסף תוכלו לראות מבעד לתריסים. במידה ורוכשים תריס גלילה שעושים אותו מפלדה או אלומיניום תהיה לכם את האופציה לגרום לו לשנות צבע תחת הפעלת חום גבוה, ישנם מגוון גוונים שונים לברירה, ובהלימה לחזית העסק, לעיצוב המקום או לחילופין העסק ולפי ובהתאם לבקשותיו הייחודיות של הקונה או המשתמש, חברת תריסי הגלילה כשירה לתכנן ולספק תריס חשמלי יפה באיכות עילאית ובנראות מרשים ויצירתי.

מאיזה ספק להזמין תריסי גלילה
חכם יהיה לקנות תריסים נגללים ידניים ולחלופין חשמליים רק מחבר המוערכת ואיכותית שמצויה שנים בסקטור הזה. מומלץ לשאול אנשים על החברה, לדרוש בנועם מהחברה רשימת ממליצים, לבחון ברשימת העבודות שבוצו על ידי העסק אם תהיה לכם את האופציה חכם יהיה למצוא חוו”ד ענייניות לגבי העסק. אחרי בירור ראשון והשוואת מחירים, עליכם לקבל החלטה. על-כן, כדאי לבחור אך ורק חברה איכותית ובעלת ותק רב בסקטור, חברה שמחלקת שירות ברחבי הארץ, סיוע מקצועי מהיר בכל התלבטות ושיבוש.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

עובדים בכל איזור בארץ ובכפר ורבורג והסביבה שירות זריז!

תדגישו לנציג בשיחה שהגעתם דרך אתרינו ותקבלו דיל טוב
החברה שלנו חברת רוטנשטיין ותיקים בייצור, מרקטינג והתקנת תריסי גלילה חשמליים בסינכרון לבקשות ולמאפייני המשתמש. חברתנו רוטנשטיין חוסם מייצרת תריסי גלילה מחומרים מצוינים שנבחרים בקפידה וכן בטכנולוגיות ייצור תעשיות חדשות ומקצועיות. לחברת רוטנשטיין חוסם מוניטין של יותר מ-30 שנה בענף ומעשה היא נחשבת לאחד העסקנים המובילים בשוק לשיווק, ייצור וכמו כן השמה של תריסים נגללים, לכל צורך וגם בכל גודל. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון אסתטי ונגיש, וותיקה בין היתר ייצור תעשייתי והתקנה של תריסים למפעלים, לעבודות, לסופרים, למוסכים ולחניות. החברה שלנו מאפשרת תריסים נגללים שמאפשרם לראות דרכם, המהווים פתרון איכותי לחנויות במרכזי קניות וגם במולים, וגם תריסי גלילה עם אפליקציית פיקוד שתאפשר הפעלה ממרחק ע”י שלט, עם חריטה של לוגו או שם מקום העבודה. שווי, אמינות ועיצוב מודרני ונהדר אנחנו עובדים בכל רחבי המדינה ומספקים עבודות תיקונים באופן יעיל וזמין. אנחנו מלווים כל אדם מדקת לקיחת ההחלטה ועד לרגע ההתקנה במקום העבודה לשביעות רצונו המלאה של המזמין, ומבצעים שירות מקיף גם אחרי השלמת המלאכה. כחברה מובילה בתחומה מציעים אצלנו שירות עם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ומחירונים נוחים ו משתלמים. עסקים רבים באיזור מתענים מפריצות וגניבות, אם כן עליהם להתקין אמצעי אבטחה מתאימים במטרה להקשות על הפורצים ולמזער הפסדים. כפי שידוע בעבר הלא רחוק היה נהוג לשים סורגים בחנות כיום ישנם מוצרים חדשים וגם מיוחדים המאפשרים לעסקים בכל נקודה מרכזית בארץ להגן על הרכוש והתכולה היקרה בעסק. מומלץ לזכור כי אנשים רבים לא תמיד אוהבים את את הניראות של הסורגים עקב תחושת חוסק האוויר ואווירת המקום הסגור, לכן אין על סורג ממונע שקל לגלול בזמן זמן הפעילות שהחברה נותנת, ובסופו של שעות הפעילות מורידים בלחיצת כפתור את הסורג החשמלי ומקבלים מיגון אפקטיבי ואיכותי.

תריס חשמלי או סורג?

במקומות וגם בעסקים שונים יתאפשר לכם לראות תריסים נגללים חשמליים המקרינים תחושת ביטחון ו מציעים גם גורם הצללה טוב. ועם זאת, תריס נגלל חשמלי לא ממש מספק הגנה בפני פושעים מהסיבה שכל פושע מיומן קולט כיצד לבצע הרמה של התריס ואז לחדור מבעד לפתח על מנת לבצע ממש את כל שברצונו. אם כך, הפתרון העדכני ביותר לאנשים שלא רוצים סורגים קבועים בעסק הוא לשים תריס נגלל חשמלי שהוא סורג באיכות גבוהה, בצורה הזאת מתקינים שני פריטים בעלות ותעריף טובים, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג המספק למיגון העסק.

שני פריטים בתשלום משתלם באיזור כפר ורבורג

התשובה המתקמדת והחדשני לתריס שהוא גם סורג מהווה חלופה מעולה למקום עבודה בכל נקודה מרכזית בארץ. כל תאגיד המעוניין בפתרון אבטחה בטוח ואפקטיבי יש ביכולתו לרכוש תריס שיהיה גם סורג חשמלי בהתאמה לגודל הפתחים בעסק ו לדרישות המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עבה וחסין שיש לו פרופיל מפלדה חזקה למניעת פושעים שמנסרים את שכבות התריס. יש אפשרות לייצר את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, באופן זה, לקוחות יכולים להביט דרך לחלון הראווה ע”מ לצפות בפריטים בחנות ולהתרשם מעיצוב העסק, גם אם המקום סגור. נוסיף שכן מקל עלינו ומאפשר נעילה גם במקרה ש שלבי התריס הנגלל פעורים על מנת לאפשר מעבר תאורה טבעית מבחוץ בין השלבים של התריס. תריס גלילה חשמלי רגיל יש להוריד לחלוטין בשביל לבצע נעילה שלו ולשמור על המקום. בתריס עם סורג לא קיים צורך לסגור לגמרי עד הסוף את תריס הגלילה, בצורה הזאת ניתן להשאיר לאור הטבעי מבחוץ להקרין פנימה במטרה לחסוך במחירי החשמל והאור. מומלץ לרכוש דגם רציני שנכנס בו מנגנון בטיחות למנוע נפילה של התריס ומנגנון שהוא ידני שאיתו אפשר לעשות לפתוח ולסגור כאשר פסק החשמל ברחוב.

תריסים נגללים שקופים באיזור כפר ורבורג תריסים חשמליים עם שקיפות באיזור כפר ורבורג

חברת רוטנשטיין חוסם רוצה לגלות לכם את אחד החידושים בעסקי התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות עם איכות גבוהה המתאים בעיקר עבור חנויות בקניונים, מרכזי קנייה מקורים וברחובות שופינג כך ניתן להראות את הטובין לאנשים המטיילים ברחוב הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר בטיחותי וגדול המבטיח לכם מלא בטיחות ודברים טובים אקסטרה.

תריס גלילה שקוף – מוצר מעולה תריס גלילה עם שקיפות – דבר מצוין

תרסים שקופים זה פתרון מושלם לבתי עסק רבים, ניתן להראות את הבגדים, הצמידים, מוצרים חשמליים וכל סחורה אחרת בעסק אפילו בשעות שבהן החנות סגורה. אפשר לגלול את התריס השקוף מעלה בשעות הפעילות של החברה, התריס החשמלי לא דורש הרבה שטח אחסון. קל לשלוט בהתריס החשמלי על ידי מתג המותקן על קיר פנימי בעסק, באמצעות שלט נייד או עם יישומון בנייד. המעלות המשמעותיים של תריס גלילה שקוף הם כדלהלן: עמידות טובה- התריס מורכב משלבי פוליקרבונט, חומר טוב ורב-עוצמה גם במקרה קצה. עיצוב איכותי- התריס השקוף נוצר באיכות גבוהה ובמראה עשיר, הוא מותקן ע”י עובדים מקצועיים מקצועיים באיכותה של שאין כמוה.פתרון עולמי עסקים – אנשים לצפות במרכולת מודגמת בחנות ובפתחי הראווה בכפר ורבורג והסביבה בלי כל רעש. תוצרת בישראל- התריס הנגלל מופק במפעלי חברתנו רוטנשטיין חוסם וזה נחשב למוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates