שערים חשמליים בבסמת טבעון

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בבסמת טבעון למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בבסמת טבעון למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בבסמת טבעון

תריס גלילה בבסמת טבעון

תריסי גלילה אוטומטיים מהווים טכניקת מיגון נפוצה במשרדים רבים בכל המדינה, מתאפשר למצוא אותם בפתחי פנצ’ריות, עיסקי תכשיטים ובגדים, מרכזים של רשתות קניות, מרכזי קניה של מוצרי חשמל ועוד. תריסי גלילה לא מאפשרים לפושעים לחדור בפשטות לעסק ולהסליק מהחנות דברים, אלו יתר על כן מונעים בעיות של השחטה, מפחיתים באופן משמעותי את סיכויי הפריצה ותורמים להרגשת רגיעה בקרב מנהל העסק.

איך להחליט על תריס גלילה לבית שלך?

כדי לבחור תריס גלילה למשרד שלך בעיר בסמת טבעון כדאי להחליט האם הלקוח רוצה בתריסי גלילה חשמליים או מופעלים ידנית. בעבר אנשים היו נוהגים לרכוש ולהתקין תריס גלילה מפלדה או ברזל העובד בעזרת ממשק המשומש ידנית. כעת נוטים להזמין תריס נגלל שמכיל מכלול חשמלי לפתיחה וסגירה נוחים, במקום להסתפק על תפעול ידני שגורם לשימוש בכוח פיסי רב. אם נדמה לך שתריס גלילה חשמלי מרבה לקרוס ולעשות קשיים הנה מידע חדש שיש גם מנועים שמופעלים חשמלית שאין בהם תקלות, אי לכך על מנת לקבל תריס אמין עליך להזמין את התריס החשמלי רק מחברה מפורסמת, יציבה עמידה ולגיטימית. אלו שיודעים ענין מייעצים לבעלי מקומות לקנות תריסי גלילה למקום בעזרת הקריטריונים הבאים: סיווג העסק ובאיזו עיר הוא. גודל הפתחים שצריך לסגור. תהליך עבודה שניתן לסמוך עליו (מנוע חזק ואמין). חומרים ממנו התריס עשוי (אלומיניום, פלדה, ברזל, פוליקרבונט וכו’). טכניקות ייצור התריס הנגלל החשמלי. עיצוב התריס הנרכש. איכותה של ותשלום התקנת התריס. תחזוקה של התריסים באופן שוטף. איך התריס יעמוד מול פורצים, ונדליזם ופגעי מזג האוויר. אמצעי זהירות, כמו למשל מעצור חירום, אופציה להפעלה לא חשמלית אם יש הפסקת הזרם החשמלי וכיוצא באלה.

מחירון וערבות. סוגים של תריסי גלילה בהרבה סטיילים מדהימים

משרד מומלצת באיזור בסמת טבעון לסידור, פבריקציה והרכבה של תריסים נגללים אוטומטיים מציעה התאמה אישית של תריס הגלילה אל רצונותיו של בעל הסק ואל המאפיינים של העסק. ניתן להכין את התריס מחומרים מגוונים, בדרך כלל, מפלדה מגלוונת או מאלומיניום, חברת התריסים יכולה ליצר אפילו תריס גלילה שקוף המוכן מפוליקרבונט. אנו ממליצים לדעת שאפשר להכין תריסי גלילה אוטומטיים המכילים שכבות מסיביות המספקות אטימה טובה, אפשר לבחור תריס המכיל שכבות בעלות חורים ומרווחים כך שאוויר יכול לעבור בפשטות למקום העבודה וכן יאפשר לראות דרך החריצים בתריס. במידה וקונים תריס אוטומטי הנעשה מפלדה או אלומיניום תוכלו לצבוע אותו תחת הפעלת חום גבוה, ישנם הרבה גוונים להתקנה, ובהתאם לחזית המבנה, לעיצוב החנות או המחסן ובהתאמה לבקשותיו ייחוד של הלקוח, חברת התריסים מוכנה לתכנן ולספק תריס יפה באיכות גבוהה ובנראות מרשים ומקורי.

ממי כדאי לבחור תריסים חשמליים
כדאי לרכוש תריסי גלילה מכניים ולחלופין חשמליים אקסקלוסיבית מחברה מקצועית ובעלת ניסיון בסקטור הזה. כדאי לקרוא לגבי, לדרוש בנועם מנציג המכירות קהילת ממליצים, לעיין ברשימת העבודות של החברה אם תהיה לכם את האופציה אנו מציעים לסקור חוות דעת ענייניות על החברה. לאחר סינון ראשון ובדיקת עלויות, יש להיסגר על החלטה. מסיבה זו, אנחנו ממליצים לבחור רק חברה אמינה שקיים אצלה מוניטין רב בענף הזה, חבר תריסים נגללים המציעה שירות בכל המדינה, מענה מקצועי מהיר בכל דילמה מעידה.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים לכל חלקי הארץ ובבסמת טבעון והסביבה נגישות מיידית!

ציינו בטלפון שמצאתם אותנו דרך האתר וקבלו דיל שווה
החברה שלנו חברת רוטנשטיין מנוסים בייצור, מרקטינג והרכבת תריסי גלילה חשמליים בתיאום מלא לדרישותיו של ולמאפייני הקונה. חברת רוטנשטיין חוסם מייצרת תריסי גלילה מדברים מעולים הנבחרים בדקדקנות ו בטכנולוגיות ייצור חדשניות ומקצועיות. לרוטנשטיין חוסם ותיקות של יותר מ-30 שנה בתחום והיא בעצם נחשבת לאחד מבתי העסק המובילים במדינה לשיווק, ייצור תעשייתי והשמה של תריסים נגללים, לכל מטרה וכן בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם מהווה פתרון יפהפה ויעיל, ומנוסה בין היתר ייצור וכן התקנת תריסים נגללים למפעלים, לעבודות, לסופרים, למוסכים ולחניונים. חברת רוטנשטיין חוסם מציעה תריסי גלילה שקופים, הנותנים מענה אדיר למרכולות במרכזי שופינג וכן בקניונים, וגם תריסים נגללים חשמליים עם אפליקציית פיקוד להפעלה מרוחקת ע”י שלט, עם חריטה של הלוגו ו/או שם מקום העבודה. שווי, אמינות וגם עיצוב מודרני וגם נהדר החברה נותנת שירות בכל רחבי הארץ ונותנים שירות תיקונים מהיר ונוח. בחברת רוטנשטיין חוסם אנו מלווים כל לקוח מרגע הזמנת התריס ועד לרגע ההתקנה במקום העבודה לשביעות רצונו השלמה של המזמין, ומביאים שירות מקיף גם אחרי השלמת העבודה. כחברה מצליחה בתחומה אנחנו מציעים שירות עם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ומחירונים נוחים ו משתלמים. מקומות עבודה רבים בשוק מתענים מעבריינים וגניבות, מסיבה זו הם צריכים להתקין אמצעי אבטחה מתאימים ע”מ להקשות על כנופיות הפורצים ולהפחית הפסדים. אם בעבר הלא רחוק היה נהוג לשים סורגים בעסק עם הטכנולוגיה של ימינו ישנם פריטים חדשים ו נפלאים שמאפשרים לעסקים בכל רחבי הארץ להגן על הרכוש והדברים היקרים במיקום. חשוב לזכור כי רבים לא כל-כך אוהבים את את הניראות של הסורגים בעקבות תחושת הסגירות וגם אווירת המקום הסגור, אז בגלל זה אין להשוות משהו אחר ל סורג חשמלי שתוכלו לגלול במרוצת שעות הפעילות של בית העסק, ובסיום יום העבודה מנמיכים על ידי לחיצה פשוטה על כפתור את הסורג החשמלי וזוכים למיגון אפקטיבי ומבוטח.

תריס שמופעל בצורה חשמלית או אולי סורג?

בבתים רבים וגם בתאגידים קל לראות תריסים חשמליים המעניקים תחושת ביטחון ו מספקים גם פתרון להצללה רציני. אך תריס חשמלי לא בדיוק מספק הגנה בפני פושעים כי כל פושע מיומן יודע כיצד לעשות הרמה של התריס החשמלי ו להיכנס דרך הפתח נפתח בשביל לבצע את הפשע. אם כך, הפתרון היעיל ביותר לכל מי שלא רוצה סורגים מקובעים בעסק הוא להתקין תריס סורג חשמלי באופן איכותי, באופן זה, מתקינים שני מוצרים בתשלום אחד, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג למיגון מקום העבודה.

שני דברים בעלות ותעריף משתלמים בעיר בסמת טבעון

המענה המתקדם והחדשני של תריס שיהיה גם סורג נותן חלופה ברמה גבוהה למקום עבודה בפריסה ארצית. כל תאגיד הרוצה בפתרון אבטחה עובד ומועיל מסוגל לרכוש תריס שיהיה גם סורג נגלל חשמלי לפי ובהתאם למימדים של הפתחים בחנות ו לדרישות המיגון, התריס עשוי מאלומיניום בעל עובי טוב ועמיד שיש לו פרופיל מפלדה חזקה למניעת פורצים שמנסרים את שכבות התריס. אנו יכולים לייצר את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, באופן זה, לקוחות יש ביכולתם להביט בעד לחלון הראווה במטרה לצפות במוצרים בחנות ולהילהב מהסטייל הפנימי של המקום, גם כשהחנות סגורה. נקודה חשובה היא שכן מאפשר נעילה גם במידה ו שכבות התריס פתוחים על מנת לאפשר מעבר אור נעים מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס רגיל יש להגיף עד למטה כדי לנעול אותו ולשמור על המקום. בתריס שהוא סורג אין סיבה להוריד לגמרי עד הסוף את התריס הנגלל, כך ניתן להשאיר לאור הטבעי מבחוץ לחדור פנימה על מנת לחסוך בכסף המשולם על החשמל והתאורה. כדאי לקנות דגם מומלץ שמכליל מנגנון בטיחות כדי למנוע הפלה של התריס ומנגנון מכני המאפשר פתיחה וסגירה בזמן שקיימת הפסקת חשמל באזור.

תריסי גלילה שניתן לראות דרכם בבסמת טבעון תריסי גלילה שניתן לראות דרכם באיזור בסמת טבעון

חברתנו רוטנשטיין חוסם גאה להציג עבורכם חידוש איכותי בעסקי תריסי הגלילה החשמליים, תריס שקוף עם איכות גבוהה המתאים בעיקר עבור מרכולות, במרכזי קנייה סגורים וברחובות שופינג בצורה זו, ניתן להראות את הסחורה ללקוחות מזדמנים הסובבים במקום הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר עמיד וגדול שיכול להבטיח לכם מלא ביטחון ויתרונות רבים נוספים.

תריס שקוף – הרבה יתרונות תריס שהוא שקוף – יתרונות רבים

תריסי גלילה שקופים זה בלי ספק פתרון מצוין לחברות רבות, ניתן להראות את הביגוד, הטבעות, מוצרי חשמל או כל סוגי הסחורה האחרים בחנות אף בשעות בהן החנות סגורה. אפשר לגלגל את התריס עד למעלה בשעות הפעילות של בית העסק, התריס לא נזקק להרבה איזור לאחסון. אפשר לשלוט בתריס הגלילה החשמלי ע”י מתג הפעלה שנמצא בתוך העסק על הקיר, בעזרת שלט נייד או באמצעות אפליקציה. המעלות המשמעותיים של תריס נגלל שקוף הינם: עמידות גבוהה- התריס השקוף עשוי משלבי פוליקרבונט, חומר טוב ומאסיבי גם במקרה קצה. עיצוב מרהיב- תריס הגלילה מופק באיכות גבוהה ובמראה יפה, הוא מותקן ע”י פועלים מקצועיים מומחים ברמתה של שאין כמוה.פתרון איכותי עסקים – אנשים לסקור פרקמטיא מוראית במקומות עבודה בחלונות הראווה בבסמת טבעון ללא כל רעש. תעשייה כחול לבן- התריס מופק במפעלי חברת רוטנשטיין חוסם ונחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates