שערים חשמליים ביקנעם עילית

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה ביקנעם עילית למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה ביקנעם עילית למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה ביקנעם עילית

תריס גלילה ביקנעם עילית

תריסי גלילה מרבים להיות צורת אבטחה נפוצה בהרבה חנויות ברחבי הארץ, אפשרי למצאם בכניסה למוסכים, מרכזי אופנה ותכשיטים, מרכזים של רשתות שיווק קמעונאיות, עסק של מוצרי חשמל וכיוצא בזאת. תריסים נגללים גורמים לכך שגנבים לחדור בקלות לעסק ולחטוף ממנו מוצרים, התריסים הנגללים יתר על כן עוצרים מקרי השחטה, מפחיתים משמעותית את סיכויי החדירה ומעודדים לתחושת רגיעה בשביל מנהל העסק.

באיזו צורה להחליט על תריסי גלילה אוטומטיים למוסד שלך?

על מנת להתאים תריס גלילה אוטומטי למחסן שלך באיזור יקנעם עילית עליך לקבוע האם הלקוח רוצה בתריסים חשמליים או מונעים ידנית. בעבר היה נהוג לקנות ולשים תריסי גלילה אוטומטיים מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד שיש בו מגנון מכני מכני. בעת המודרנית מקובל להתקין תריס שנגלל שעובד בעזרת מנגנון חשמלי להפעלה פרקטית, במקום להתקשות על תפעול ידני המחייב הפעלת הרבה כוח. אם שמעת כי תריס גלילה חשמלי מרבה להתפרק ולעשות בעיות מומלץ שתקרא זאת שקיימים מנועים שמופעלים חשמלית אמינים ועמידים במיוחד, לכן על מנת לקבל תריס אמין כדאי להתקין את התריס האוטומטי רק מחברה מפורסמת, מצטיינת, מפורסמת ולגיטימית. האנשים שמבינים בתחום חושבים שכדאי לאנשים לקנות תריסי גלילה אוטומטיים לעסק על פי הנקודות הבאות: סוג העסק ובאיזו עיר הוא. גודל דלת המוסך שיש לחסום. מנגנון הפעלה שניתן לסמוך עליו (מנוע מין ועוצמתי). חומרים (למשל פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט ועוד). טכנולוגיות לייצור התריס החשמלי. עיצוב התריס הנגלל החשמלי. אמינות ועלויות ההתקנה במקום. תחזוקה באופן תדיר. עמידות התריס בפני ניסיונות פריצה, ונדליזם וסופות. מנגנוני אבטחה, דוגמת מעצור חירום, אופציה להפעלה לא חשמלית כאשר יש הפסקת חשמל וכד’.

תמחור וערבות. מיני תריסים נגללים בהרבה עיצובים מרהיבים

משרד מומלצת ביקנעם עילית והסביבה לסידור, תפוקה והשמת תריסים נגללים הפועלים על ידי מנוע מעניקה התאמה מושלמת של התריס לדרישותיו של בעל הסק ולתכונות העסק. יכולים להכין את תריס הגלילה מחומרים ממגוון רחב, ברוב המקרים, מפלדה או מאלומיניום, חברת תריסי הגלילה מסוגלת להציע אף תריסי גלילה שקופים המיוצר משלבים של חומר בשם פוליקרבונט. חכם יהיה לדעת שאפשר לייצר תריסי גלילה אוטומטיים עם שלבים מסיביים ואטומים, יתאפשר לכם להשיג תריס המכיל שלבים מחוררים ובעלי מרווחים בצורה כזאת שאוויר מסוגל לאוורר בפשטות למקום וכמו כן תוכלו לראות מבעד לתריס. במקרה ומתרינים תריס גלילה שנוצר מפלדה או אלומיניום תהיה לכם את האופציה לצבוע אותו בתנור, ישנם הרבה צבעים שונים לבחירה, ובהלימה לחזית העסק, לעיצוב החנות או העסק ובקורולציה אל צורכיו סגוליות של הקונה או המשתמש, חברת תריסי הגלילה ביכולתה לתכנן ולספק תריס אוטומטי מסוגנן באיכות גבוהה ובסגנון גדול ושהוא קצת מחוץ לקופסה.

ממי לרכוש תריסי גלילה חשמליים
חשוב להזמין תריסי גלילה ידניים או לחלופין חשמליין בבלעדיות מחברה עליה ניתן לסמוך בעלת שנים בסקטור הזה. כדאי לקרוא בדבר, לבקש מנציג המכירות רשימת ממליצים, לעיין ברשימת הפרויקטים שבוצו על ידי העסק התוכלו אנו ממליצים לבקש דעה ענייניות על עבודות החברה. לאחר סינון ראשוני והשוואת עלויות, יש להיסגר על החלטה. אם כך, רצוי לבחור רק חברה אמינה שיש לה ניסיון בסקטור זה, חברה המציעה שירות בכל נקודה מרכזית בארץ, סיוע מקצועי יעיל בכל צרה וקלקול.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

נותנים שירות בכל רחבי המדינה ובאיזור יקנעם עילית זמינות מיידית!

הבליטו בטלפון שהגעתם דרך אתרינו והשיגו דיל טוב
העסק חברת רוטנשטיין ותיקים בייצור, פרסום והתקנה של תריסי גלילה חשמליים בהתאמה לצורכי ולמאפייני המזמין. חברתנו מייצרת תריסי גלילה חשמליים מדברים נפלאים הנבחרים בדקדקנות ו בטכנולוגיות ייצור תעשיות מתוחכמות וטובות. לחברה שלנו רוטנשטיין חוסם ותיקות הארוכה מ-30 שנה בתחום ומעשה היא נחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר בסביבה לשיווק, ייצור והרכבה של תריסי גלילה חשמליים, לכל מטרה וכן בכל גודל. רוטנשטיין חוסם מספקת פתרון יפהפה ויעיל, ומשופשפת יחד עם זאת ייצור תעשייתי וכן התקנה של תריסים למחסנים, לחנויות בקניונים, לרשתות שיווק, למוסכים ולחניות. חברתנו מאפשרת תריסי גלילה ממונעים שמאפשרם לראות דרכם, הנותנים מענה אדיר למרכולות במרכזי שופינג וכמו כן במולים, וכן תריסי גלילה חשמליים הכוללים אפליקציית שליטה שתאפשר הפעלה מרחוק דרך שלט, עם חריטה של הלוגו ו/או שם מקום העבודה. איכות, תחושת ביטחון וגם עיצוב אופנתי וגם נפלא אנחנו פועלים בכל המדינה וכן מספקים שירותי תיקונים באופן מהיר ונוח. אנחנו מלווים כל אדם משלב הזמנת התריס ועד לרגע ההתקנה בעסק לסיפוקו המלאה של המזמין, ומעניקים שירות מקיף אף אחרי השלמת העבודה. כחברה מצליחה בתחומה מציעים אצלנו שירות מקצועי בצורה הטובה ביותר ותעריפים נוחים ו משתלמים. מקומות רבים באיזור מתענים מפריצות וגניבות, כך שהם צריכים להתקין אמצעי הגנה יעילים כדי להקשות על כנופיות הפורצים ולהפחית הפסדים. אם לא מזמן היה נהוג להתקין סורגים בבית העסק היום ישנם מוצרים חדשים וכן איכותיים המאפשרים לחנויות בכל נקודה מרכזית בארץ להגן על הרכוש והציוד היקר בלוקיישן. חשוב לזכור כי המון חבר’ה לא כ”כ אוהבים את את האופן בו נראים הסורגים בגלל תחושת הסגירות ואווירת בית הכלא, לכן אין על סורג חשמלי שפשוט לגלול תוך כדי תקופת הפעילות של התאגיד, ובסיומו של יום העבודה מנמיכים על ידי נקישת כפתור את הסורג החשמלי ונוצר מיגון אפקטיבי ומבוטח.

תריס חשמלי או סורג?

בבתים רבים וגם בעסקים שונים ניתן לראות תריסים נגללים חשמליים המשרים תחושה של אמון ו מציעים גם גורם הצללה איכותי. ואע”פ כן, תריס נגלל חשמלי לא ממש מספק הגנה מול פושעים מפני שכל פורץ שיודע את העבודה קולט כיצד לבצע הרמה של התריס ו להיכנס מבעל לכניסה כדי לבצע את זממו. מסיבה זו, הפתרון המתקדם ביותר לכל מי שלא רוצה סורגים מקובעים במקום העבודה הוא להתקין תריס סורג חשמלי בצורה איכותית, כך למעשה מתקינים שני מוצרים בתמחור טוב, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג למיגון מקום העבודה.

שני פריטים בתשלום משתלם ביקנעם עילית

הפתרון המתקדם והחדשני לתריס שמשמש גם כסורג מספק חלופה ברמה גבוהה לבתי עסק בכל המדינה. כל תאגיד המעוניין במעהנ מיגוני בדוק ויעיל יכול לרכוש תריס שהוא גם סורג חשמלי לפי ובהתאם לגודל הפתחים במקום העבודה ו לדרישות המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עם עובי ועמיד עם פרופיל מפלדה בטוחה למניעה של ניסיונות ניסור של שלבי התריס. יש אפשרות לספק את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, באופן זה, לקוחות יכולים להביט בעד לחלון העסק במטרה לצפות בפריטים בחנות ולהילהב מעיצוב המקום, גם כאשר המקום סגור. חשוב לציין שכן עושה לנו הקלה בכך שבצורה זו ניתן לעשות נעילה גם במקרה ש שכבות התריס פעורים במטרה לאפשר מעבר אור טבעי מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס רגיל יש לסגור עד לסוף על מנת לבצע נעילה שלו ולהגן על המקום. בתריס סורג אין שום סיבה להנמיך לחלוטין את תריס הגלילה, ככה ניתן להשאיר לתאורה טבעית מבחוץ להכנס פנימה ע”מ לחסוך בעלויות התאורה והחשמל. כדאי לקנות דגם טוב שמכליל מנגנון בטיחות כדי למנוע נפילת התריס ומנגנון שהוא ידני הנותן לנו את האפשרות ללפתוח ולסגור כשיש הפסקת חשמל באזור.

תריסי גלילה שקופים באיזור יקנעם עילית תריסי גלילה שניתן לראות דרכם בעיר יקנעם עילית

חברת רוטנשטיין חוסם נלהבת לגלות עבורכם חידוש איכותי בשוק התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות בעל איכות גבוהה המתאים בעיקר לחנויות בקניונים, במרכזי קנייה סגורים ובמורד הרחוב, כך ניתן להציג את הדברים לאנשים המטיילים באיזור הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר עמיד וחזק שתוכלו לסמוך עליו שיביא ל מקסימום תחושת בטחון והרבה יתרונות מעבר.

תריס גלילה עם שקיפות – יתרונות רבים תריס גלילה שקוף – דבר מצוין

תריסי גלילה שקופים הם פתרון נפלא לעסקים רבים, תוכלו להראות את הפריטי הלבוש, שרשראות, מוצרים חשמליים וכל סחורה אחרת במרכול אף בשעות בהן העסק סגור. תוכלו להרים את התריס לתקרה בשעות הפתיחה של בית העסק, התריס הנגלל לא דורש הרבה איזור לאחסון. תוכלו להפעיל את התריס ע”י מתג הפעלה המותקן על קיר פנימי בעסק, ע”י שלט רחוק או על-ידי אפליקציה בנייד. הסגולות המשמעותיים של תריסי גלילה שקופים הם הם: עמידות טובה- התריס השקוף מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר יציב וחזק אף ב-כ מקרי קיצון. עיצוב עם סטייל- תריס הגלילה נוצר באופן איכותי במראה יוקרתי, זה מותקן בעזרת עובדים מקצועיים מנוסים ברמתה של גבוהה.פיתרון כלשהו נפלא חנויות- בני אדם לתת עיניכם בפרקמטיא המוצגת במקום עבודה באשנבי הראווה ביקנעם עילית ללא ווליום. תעשייה במידנת ישראל- התריס מופק במפעלי חברתנו רוטנשטיין חוסם ונחשב למוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates