שערים חשמליים באבו גוש

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה באבו גוש למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה באבו גוש למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה באבו גוש

תריס גלילה באבו גוש

תריסי גלילה נוטים להיות טכניקת התגוננות נפוצה בעסקים רבים ברחבי המדינה, אפשרי לצפות בהם בפתחי פנצ’ריות, עיסקי הלבשה ותכשיטים, חנויות של רשתות קניות, חנויות של מוצרי חשמל וכיוצא בזאת. תריסי גלילה חשמליים לא מאפשרים לפושעים לחדור בפשטות למשרד ולהסליק ממנו חפצים, אמצעי הסגירה גם מגנים מבעיות של השחטה, ממעיטים באופן משמעותי את הזדמנויות הפריצה ותורמים להרגשה של בטחון עבור מנהל העסק.

באיזה אופן להחליט על תריסי גלילה למשרד שלך?

על מנת להתאים תריסי גלילה אוטומטיים לעסק בו אתה עובד באבו גוש והסביבה רצוי לבחור האם בעל העסק מעוניין בתריסים חשמליים או ידניים. בעבר הייתה מוסכמה לרכוש ולתלות תריס גלילה חשמלי מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד עם מגנון מכני מכני. כיום מקובל להתקין תריס נגלל שמכיל מנוע חשמלי להפעלה נוחה, על מנת שלא להתפשר עם גלגול ידני המחייב הפעלת הרבה כוח. אם שמעת כי תריס גלילה חשמלי מרבה להשתבש ולעשות בעיות הנה מידע חדש שיש גם מנועי חשמל שאין מה לפחד מתקלות איתם, ומכך על מנת להזהר מתקלות עליך לקנות את התריס החשמלי רק מחברה שניתן לסמוך עליה, יציבה שאנשים מכירים מהימנה. אלו שיודעים ענין מייעצים לקליינטים לקחת תריסי גלילה חשמליים למוסך על פי: סוג המשרד ומיקומו. גודל הדלת שיש לסגור. תהליך עבודה מעולה (מנוע חשמלי טוב ושאפשר לסמוך עליו). חומרים (למשל פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט ועוד). טכנולוגיה בה מיוצר התריס החשמלי. צבע התריס החשמלי. אמינות ומחר ההתקנה במקום. תחזוקה של המערכת. כמה התריס חזק מול נסיונות פריצה, השחתה ואסונות הטבע. מנגנוני בטיחות, דוגמת מעצור חירום, אפשרות לתפעול ידני אם אכן יש תקלה חשמלית וכיוצא בזאת.

מחירון וערבון. מיני תריסי גלילה אוטומטיים בהרבה עיצובים מצוינים

חברת תריסים טובה באיזור אבו גוש לניהול, ייצור והשמה של תריסים נגללים חשמליים מציגה תיאום מלא של התריס הנגלל לרצונותיו של הלקוח ולתכונות העסק. ניתן להכין את התריס החשמלי מחומרי גלם מגוונים, לרוב מפלדה או מאלומיניום, חברת תריסי הגלילה יכולה ליצר אף תריסי גלילה שקופים המוכן משלבים של פוליקרבונט. אנו ממליצים לדעת כי ניתן להכן תריסי גלילה המכילים שכבות מסיביות ואטומות, תוכלו לעשות בחירה בתריס בעל שכבות בעלות מרווחים באופן כזה שאוויר מסוגל לזרום בלי דאגות למשרד ובנוסף תוכלו לראות מבעד לתריס הגלילה. אם ובוחרים תריס גלילה שנוצר מפלדה או אלומיניום אנו מציעים לשנות לו גוון בתנור, ישנם הרבה צבעים לבחירה, ובהתאמה לחזית המקום, לעיצוב מקום העבודה או העסק ולפי ובהתאם לבקשותיו פנומנאליות של הלקוח, חברת התריסים כשירה לתכנן ולהעניק תריס יפה באיכות גבוהה ובסגנון נכבד ופשוט ויעיל.

מאיזה ספק להזמין תריסים חשמליים
אנו ממליצים להתקין תריסים הנגללים ידנית או אוטומטיים אך ורק מחברה אמינה ומנוסה בין אנשי המקצוע. אנו ממליצים לחקור אודות החברה, לקבל מהעסק קהל ממליצים, לבדוק בפרויקטים של המוסד במידה שיתאפשר לכם כדאי למצוא חוו”ד אמיתיות בדבר העסק. בתום סינון ראשוני ובדיקת מחירים, כדאי לקבל החלטה. אם כך, כדאי לבחור רק חברה אמינה שיש לה ותק רב בתחום, חברת תריסים המציעה שירות ברחבי הארץ, עזרה באופן מקצועי יעיל בכל צרה וליקוי.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל הארץ ובעיר אבו גוש זמינות מיידית!

ציינו בטלפון שהגעתם דרך האתר ותרוויחו הצעה אטרקטיבית
חברת רוטנשטיין חוסם מעולים בייצור, שיווק והרכבת תריסי גלילה חשמליים בהתאמה מלאה לדרישות ולמאפייני המזמין. החברה מייצרת תריסי גלילה חשמליים מדברים מעולים שנבחרים בקפידה וכן בצורות ייצור חדשניות ומתקדמות. לחברתנו רוטנשטיין חוסם ותיקות הארוכה מ-30 שנה בתחום והיא למעשה נחשבת לאחד העסקנים המובילים באיזור לשיווק, ייצור תעשייתי וגם השמה של תריסים ממונעים, לכל צורך וגם קטנים וגדולים. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון יפה וזמין, ומשופשפת עם זאת גם בייצור והתקנת תריסי גלילה למקומות תעשייתיים, לחנויות בקניונים, לחנויות גדולות, למוסכים ולחניונים. חברת רוטנשטיין חוסם מאפשרת תריסים נגללים חשמליים עם שקיפות, הנותנים פתרון מעולה לחנויות במרכזי שופינג וגם בקניונים, וכן תריסים ממונעים להן אפליקציית שליטה שתאפשר הפעלה מרוחקת באמצעות שלט, עם חריטה של סמל או לחילופין שם בית העסק. איכות, תחושת אמון ועיצוב חדשני וגם מפואר החברה נותנת שירות בכל רחבי הארץ וכן נותנים שירותי תיקונים באופן זריז ונגיש. אנחנו מלווים כל אדם מדקת לקיחת ההחלטה לשלב של ההתקנה בבית העסק לשביעות רצונו המלאה של הלקוח, ומביאים שירות מקיף אפילו אחרי השלמת התהליך. כחברה מצליחה בתחום מציעים אצלנו שירות טוב ברמה גבוהה ומחירונים נוחים ו משתלמים. עסקים רבים בשוק דואבים מפריצות ועבריינות, על-כן עליהם להתקין אמצעי מיגון מתאימים במטרה להקשות על הפושעים ולצמצם נזקים. כידוע בעבר הלא רחוק היה נהוג להתקין סורגים בחנות עם הקידמה של היום ישנם מוצרים חדשים וגם נפלאים שהופכים את זה לאפשרי עבור העסקים בפריסה ארצית להגן על הרכוש והציוד היקר במיקום. חכם יהיה לדעת שאנשים רבים אינם ממש אוהבים את את האופן בו נראים הסורגים בגלל תחושת הסגירות ואווירת המקום הסגור, אז בגלל זה אין להשוות משהו אחר ל סורג ממונע שניתן לגלול תוך כדי שעות הפעילות של המקום, ובתום שעות הפעילות מורידים עם לחיצה פשוטה על כפתור את הסורג הנגלל ואז זוכים למיגון אפקטיבי ובטוח.

תריס שמופעל בצורה חשמלית או לחלופין סורג?

במקומות מגורים וגם באתרים וחברות ניתן לראות תריסים נגללים הנוסכים תחושה של אמון ו נותנים גם פתרון להצללה טוב. עם זאת, תריס ממונע אינו מספק הגנה בפני פושעים כי כל פורץ שיודע את העבודה קולט כיצד להרים את התריס ואז לחדור דרך הפתח נפתח כדי לבצע את זממו. מסיבה זו, הפתרון היעיל ביותר לאנשים שלא רוצים סורגים מקובעים במקום העבודה הוא להתקין תריס סורג חשמלי באופן יעיל, בצורה הזאת קונים שני פריטים בתמחור טוב, גם תריס להצללה וגם סורג למיגון המקום.

שני מוצרים בתמחור משתלם באבו גוש

התשובה המתקמדת והמתוחכם של תריס שהוא גם סורג מספק חלופה מעולה לבתי עסק בכל רחבי הארץ. כל תאגיד הרוצה בפתרון מיגון בדוק ואפקטיבי מסוגל לרכוש תריס שיהיה גם סורג המופעל חשמלי בהתאם לגודל הפתחים בבית העסק ו לצרכים של המיגון, התריס עשוי מאלומיניום עם עובי ומחוסן שיש לו פרופיל מפלדה אמינה למניעת פושעים שמנסרים את שלבי התריס. תוכלו ליצור את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, ככה לקוחות נוכל לגרום להם להביט דרך לחלון החנות על מנת לצפות בסחורה בחנות ולהתרשם מעיצוב המקום, אף אם בית העסק סגור. נוסיף כי תאכלס, מאפשר נעילה גם במידה ו שכבות התריס פעורים על מנת לאפשר הקרנת אור נעים מבחוץ ברווחים שיש בתריס. את התריס הרגיל שאנו מכירים יש להגיף עד למטה במטרה לבצע נעילה ולאבטח את המקום. בתריס שהוא סורג אינכם צריכים להנמיך לחלוטין את התריס, באופן זה, ניתן להותיר לאור הטבעי מבחוץ להקרין פנימה כדי לחסוך בעלויות האור והחשמל. כדאי לקנות דגם טוב שכתוב בו מנגנון בטיחות למניעה של נפילה של התריס ומנגנון מכני שאיתו אפשר לעשות סגירה ופתיחה כאשר מתוחללת הפסקת חשמל באזור.

תריסים חשמליים שקופים באיזור אבו גוש תריסים חשמליים עם שקיפות באבו גוש

חברתנו רוטנשטיין חוסם רוצה לגלות בפניכם את אחד החידושים בתחום התריסים הנגללים, תריס עם שקיפות באיכות גבוהה הטוב מאוד חחנויות בקניונים, במרכזי קנייה סגורים ובמדרחוב, בצורה זו, ניתן להציג את כל הדברים לקליינטים המסתובבים ברחוב שלבי פוליקרבונט, שהוא חומר עמיד וחזק שתוכלו לסמוך עליו שיביא ל מקסימום תחושת בטחון ויתרונות רבים מעבר.

תריס שהוא שקוף – מוצר מצוין תריס שקוף – יתרונות רבים

תריסי גלילה שקופים זה פתרון נוח לבתי עסק רבים, פשוט להציג את הפריטי הלבוש, תכשיטים, מוצרים חשמליים וכל סחורה אחרת בחנות אף בשעות בהן בית העסק סגור. קל לגלגל את תריס הגלילה למעלה בשעות הפתיחה של המקום, התריס כמעט שלא צריך איזור לאחסון. קל להפעיל את התריס החשמלי ע”י כפתור המותקן על קיר פנימי בחנות, בעזרת שלט רחוק או בעזרת אפליקציה בנייד. היתרונות המשמעותיים של תריס גלילה שקוף הם: עמידות טובה- התריס מורכב משלבי פוליקרבונט, חומר טוב ומאסיבי אפילו במקרים קיצוניים. עיצוב יפה- התריס הנגלל מיוצר בצורה איכותית במראה יוקרתי, הוא מותקן על ידי עובדים מקצועיים מנוסים ברמתה של שאין כמותה.פתרון אדיר חנויות- לקוחות יכולים לסקור קומודיטי מוראית במקומות עבודה בחלונות הראווה באבו גוש והסביבה בלי שום הפרעה. תעשייה במידנת ישראל- התריס החשמלי נעשה במפעלים של חברתנו רוטנשטיין חוסם ונחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates