שערים חשמליים באודים

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה באודים למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה באודים למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה באודים

תריס גלילה באודים

תריסי גלילה הם טכניקת מיגון נפוצה בחנויות רבות ברחבי הארץ, אפשר לצפות בהם בהגעה למוסכים, מרכזי הלבשה ואקססוריז, חנויות השייכים לרשתות שיווק קמעונאיות, מרכזי קניה של מוצרים חשמליים וכדומה. תריסים נגללים גורמים לכך שגנבים לפרוץ בפשטות לעסק ולהסליק מהמקום אובייקטים, אמצעי הסגירה גם מרחיקים מקרים של ונדליזם, מפחיתים דרסטית את הזדמנויות הונדליזם ותורמים לתחושת ביטחון בקרב מנהל העסק.

באיזה אופן לבחור תריסי גלילה למשרד שלך?

בכדי להתאים תריס גלילה לבית שלך בעיר אודים כדאי להחליט אם אתה רוצה בתריסים חשמליים או מונעים ידנית. עד לא מזמן הייתה מוסכמה לרכוש ולהתקין תריס גלילה מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד המכיל מנגנון תפעול הפועל ידנית. בזמנינו מקובל להתקין תריס נגלל שעובד בעזרת מערכת חשמלית להפעלה נוחה, במקום להסתפק עם תפעול ידני שמכריח להשתמש בכוח פיסי. אם אתה חושב שתריס גלילה שהינו חשמלי נוטה לקרוס ולגרום לקשיים מומלץ שתדע שיש מנועים חשמליים שבהחלט עמידים, ומהסיבה הזו כדי להימנע מתקלות כדאי להזמין את התריס החשמלי רק מחברה ענקית, בטופ, עמידה ואמינה. האנשים שמבינים בתחום חושבים שכדאי לקליינטים לקנות תריסי גלילה לעסק על פי התנאים הבאים: סוג העסק ואיפה הוא נמצא. גודל הדלת שצריך לסגור. ממשק תפעול מעולה (מנוע מין ועוצמתי). חומרים ממנו התריס עשוי ברזל, אלומיניום, פלדה, פוליקרבונט וכדומה). טכנולוגיות לייצור התריס. סגנון תריס הגלילה. רמת וההוצאה הכספית הכרוכה בהתקנת התריס בעסק. אחזקת התריס באופן שוטף. עמידות התריס אל מול ניסיונות פריצה, ונדליזם וגשמים ורוחות חזקים. אמצעי אבטחה, למשל מעצור חירום, פוטנציאל לתפעול מכני כשיש הפסקת חשמל וכדומה.

מחיר ומחויבות. מינים של תריסי גלילה חשמליים במגוון צבעים מרהיבים

חברה איכותית בעיר אודים לסידור, פבריקציה והרכבת תריסים פועלי חשמל מציעה התאמה מוחלטת של התריס לדרישות הלקוח ואל הצורך של העסק. אפשר להכין את המוצר מחומרי גלם שונים ומשונים, בדרך כלל, מפלדה או מאלומיניום, חברת תריסי הגלילה יכולה ליצר גם תריס גלילה שקוף המוכן מחומר בשם פוליקרבונט. חכם יהיה לדעת שאופציונלי לייצר תריסים חשמליים עם שלבים מסיביים המספקים אטימה, תוכלו להשיג תריס הכולל שלבים עם חורים ומרווחים כך שאוויר מסוגל לאוורר ביעילות למקום וכן תוכלו לראות דרך התריס. אם ורוכשים תריס נגלל שמופק מפלדה או אלומיניום ניתן לשנות לו גוון תחת הפעלת חום גבוה, קיימים הרבה צבעים לקניה, ובהתאם לחזית המקום, לעיצוב המקום או העסק ובהתאמה אל רצונותיו סגוליות של הקליינט, החברה מוכנה לתכנן ולייצר תריס גלילה מעוצב בצורה איכותית ובסגנון חשוב ויצירתי.

מאיזו חברה כדאי לקחת תריסים חשמליים
כדאי להזמין תריסים נגללים מכניים או חשמליים אך ורק מחבר המוערכת ואיכותית ומנוסה בענף. אנחנו ממליצים לעיין אודות החברה, לקבל מנציג המכירות קהל ממליצים, לבחון ברשימת הפרויקטים השייכת לעסק התוכלו אנחנו ממליצים לסקור דעה כנות בדבר החברה. בתום בירור ראשון ובדיקת עלויות, יש לקבל החלטה. מסיבה זו, אנו ממליצים לבחור אך ורק חברה איכותית שיש לה ותיקות בתחום, חברת תריסים חשמליים שמחלקת שירות בכל נקודה מרכזית בארץ, סיוע מקצועי זריז בכל בעיה וקלקול.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

מספקים שירות בכל איזור בארץ ובעיר אודים שירות זריז!

תציינו לנציג הטלפון שהגעתם דרך האתר וקבלו דיל כדאי
החברה שלנו חברת רוטנשטיין מנוסים בייצור, שיווק והתקנת תריסי גלילה חשמליים בסינכרון לבקשותיו של ולמאפייני הקונה. חברת רוטנשטיין חוסם מייצרת תריסי גלילה מחומרי גלם מצוינים הנבחרים כראוי ו בצורות ייצור מתוחכמות וטובות. לבית עסק רוטנשטיין חוסם מוניטין הארוכה מ-30 שנה בתחום ומעשה היא נחשבת לאחד מבתי העסק הטובים ביותר באיזור למרקטינג, ייצור והשמת תריסי גלילה, לכל צורך וכן מכל סוג. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון מדוקדק ויעיל, ומתמחה יחד עם זאת ייצור תעשייתי וכן התקנת תריסים למפעלים, לעבודות, לסופר-מרקטים, למוסכים ולחניונים. חברת רוטנשטיין חוסם מאפשרת תריסי גלילה חשמליים עם שקיפות, הנותנים תשובה מצוין לחנויות במרכזי שופינג וקניונים, וגם תריסים נגללים חשמליים שיש להם אפליקציית שליטה שתאפשר הפעלה ממרחק ע”י שלט, עם חריטה של הלוגו ו/או שם העסק. רמה, תחושת אמון וגם עיצוב מודרני ונפלא אנו פועלים בכל רחבי המדינה וכן נותנים שירות תיקונים יעיל וזמין. אנו מלווים כל מזמין משעת הזמנת התריס וכלה בהתקנה במקום העבודה לשביעות רצונו השלמה של המזמין, ומביאים שירות מקיף אפילו אחרי השלמת הפרוצדורה. כחברה מובילה בתחומה אנו מציעים שירות עם מקצועיות ברמה גבוהה ותעריפים נוחים ו מצוינים. מקומות רבים בארץ כואבים מעבריינים ופשעי גניבה, אם כן עליהם להתקין אמצעי אבטחה מתאימים כדי להקשות על כנופיות הפורצים וכן למזער הפסדים. ידוע שעד לפני מספר שנים היה נהוג להתקין סורגים בחנות בתקופתנו ישנם מוצרים חדשים ו מעולים המאפשרים לחנויות ברחבי הארץ לשמר את הרכוש והחפצים היקרים במקום. חכם יהיה לדעת שהמון חבר’ה אינם אוהבים את את איך שנראים הסורגים מפני תחושת הסגירות ואווירת המקום הסגור, אז בגלל זה אין להשוות משהו אחר ל סורג גלילה חשמלי שתוכלו לגלול במהלך תקופת הפעילות של התאגיד, ובסופו של העבודה מורידים על ידי נקישת כפתור את הסורג החשמלי ואז זוכים למיגון אפקטיבי ומבוטח.

תריס ממונע או אולי סורג?

בתוך מבנים וגם בתאגידים תוכלו לראות תריסי גלילה חשמליים המעניקים תחושה של אמון ו נותנים גם פתרון להצללה רציני. ואף על-פי כן, תריס חשמלי לא בדיוק מספק הגנה מול פורצים מהסיבה שכל פושע מיומן יודע כיצד לבצע הרמה של התריס ואז להיכנס מבעד לפתח ע”מ לבצע את זממו. אם כך, הפתרון הכי חדיש למי שאינו רוצה סורגים מקובעים בעסק הוא לשים תריס סורג חשמלי באיכות גבוהה, באופן זה, מתקינים שני מוצרים בתעריף זהה, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג שנותן מיגון למקום העבודה.

שני פריטים בתעריף משתלם באודים

המענה המתקדם והחדשני לתריס שהוא גם סורג הווה חלופה נהדרת לעסקים ברחבי המדינה. כל חברת אחסון המעוניין בפתרון אבטחה בדוק ומועיל מסוגל לרכוש תריס שיהיה גם סורג נגלל חשמלי לפי ובהתאם למימדים של הפתחים במקום העבודה ו לצרכי המיגון, התריס עשוי מאלומיניום עבה ומחוסן עם פרופיל מפלדה אמינה למניעת פושעים שמנסרים את שכבות התריס. יש אפשרות לייצר את התריס סורג מפוליקרבונט שקוף גם כן, בצורה זו, לקוחות יכולים להביט בעד לחלון הראווה ע”מ לצפות בסחורה בחנות ולהתרשם מעיצוב העסק, גם אם החנות סגורה. בל נשכח אחרי הכל, נותן לנו את האפשרות לנעילה אף כש שכבות התריס פעורים כדי לאפשר הקרנת אור טבעי מבחוץ בין המרווחים של התריס. תריס רגיל יש להגיף עד למטה על מנת לבצע נעילה ולשמור על המקום. בתריס סורג אין צורך להנמיך לגמרי עד הסוף את התריס, בצורה הזאת ניתן לאפשר לאור השמש להקרין פנימה כדי לחסוך במחירי החשמל והתאורה. מומלץ לרכוש דגם מומלץ שיש בו מנגנון בטיחות כדי למנוע נפילה של התריס ומנגנון שהוא ידני הנותן לנו את האפשרות ללפתוח ולסגור בזמן שיש הפסקת חשמל באזור.

תריסי גלילה שקופים באודים והסביבה תריסי גלילה שקופים בעיר אודים

החברה שלנו רוטנשטיין חוסם רוצה להראות בפניכם חידוש מצוין בענייני תריסי הגלילה החשמליים, תריס עם שקיפות בעל איכות גבוהה המתאים בעיקר לבתי עסק, במרכזי קנייה סגורים ובמדרחוב, ככה ניתן להראות את הדברים לקליינטים הסובבים באיזור שלבי פוליקרבונט, שהוא חומר אמין ועוצמתי שיכול להבטיח לכם מלא הגנה וביטחון והרבה יתרונות נוספים.

תריס גלילה עם שקיפות – הרבה יתרונות תריס גלילה שקוף – יתרונות רבים

תריסים נגללים שקופים זה פתרון נפלא למקומות עבודה רבים, ניתן להציג את הבגדים, התכשיטים, מוצרים חשמליים וכל סוגי פריטים אחרים בחנות אף במצב שבו בית העסק סגור. פשוט לגלגל את התריס לתקרה בזמן הפעילות של המקום, התריס השקוף לא צריך הרבה מקום לאחסון. קל לקחת שליטה על התריס הגלל בעזרת כפתור המורכב בתוך העסק על הקיר, בעזרת שלט רחוק או בעזרת יישומון בנייד. המעלות החשובים של תריס גלילה שקוף הם כדלהלן: עמידות לאורך זמן- תריס הגלילה מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר עמיד ומאסיבי אפילו במקרי קיצון. עיצוב עם סטייל- תריס הגלילה נעשה באיכות גבוהה ובמראה עשיר, זה מותקן ע”י עובדים מקצועיים מתורגלים ברמתה של רצינית.פיתרון כלשהו ענק מקומות שיווקיים – אנשים לצפות בסחורה המוצגת במשרד בפתחי הראווה באודים והסביבה בלי שום ווליום. תוצרת כחול לבן- התריס החשמלי נוצר במפעלים של חברת רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates