שערים חשמליים בבית חשמונאי

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בבית חשמונאי למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בבית חשמונאי למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בבית חשמונאי

תריס גלילה בבית חשמונאי

תריסי גלילה מהווים צורת מיגון נפוצה בהרבה עסקים ברחבי הארץ, מתאפשר לראותם בפתחי מוסכים, עיסקי תכשיטים ובגדים, חנויות של רשתות קניות, חנויות בהן מוכרים מוצרי חשמל ועוד. תריסים נגללים לא מאפשרים לפושעים לפרוץ בפשטות לעסק ולהסליק מהעסק פריטים, התריסים בנוסף מרחיקים מקרים של ונדליזם, ממעיטים דרסטית את סיכויי הונדליזם וכמו כן תורמים לתחושת רגיעה עבור הבעלים של החנות.

איך למצוא תריס נגלל למקום העבודה שלך?

בשביל להתאים תריסי גלילה לעסק בו אתה עובד בבית חשמונאי והסביבה צריך להגיע להחלטה אם אתה מתעניין בתריסי גלילה חשמליים או ידניים. בעבר היה הרגל לרכוש ולשים תריסי גלילה אוטומטיים מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד שיש בו מנגנון תפעול מכני. כעת נוטים להזמין תריס גלילה שמכיל מערכת אוטומטית להפעלה נוחה, כדי לא להסתפק עם תפעול ידני שגורם לשימוש בכוח פיסי רב. אם אתה מכיר שתריס אוטומטי הרבה פעמים נוטה להתפרק ולגרום לקשיים מומלץ לדעת שיש גם מנועים שמופעלים חשמלית אמינים ועמידים במיוחד, ומכך נובע שכדי שלא יקרו תקלות עליך להזמין את תריס הגלילה החשמלי רק מחברה מפורסמת, בראש הרשימה, עמידה מהימנה. המומחים בתחום ממליצים לבעלי משרדים לבחור תריסי גלילה אוטומטיים לעסק על פי הנקודות הבאות: סיווג העסק ובאיזו עיר הוא. גודל המלבן שיש לסגור. מנגנון תפעול טוב (מנוע תפעול מין ועוצמתי). חומרים ממנו התריס עשוי (אלומיניום, פלדה, ברזל, פוליקרבונט וכו’). טכניקות ייצור התריס הנרכש. צבע תריס הגלילה. איכותה של ומחר התקנת התריס בעסק. אחזקת התריס באופן שוטף. חסינות התריס אל מול ניסיונות פריצה, ונדליזם ואיתני הטבע. מנגנוני אבטחה, כמו למשל מעצור חירום, אופציה לתפעול בעזרת הידיים כאשר יש הפסקת הזרם החשמלי וכו’.

מחיר וערבון. מיני תריסים נגללים בהרבה סטיילים מלהיבים

חברת תריסים טובה בעיר בית חשמונאי לתכנון, תפוקה והרכבה של תריסי גלילה ממונעים נותנת התאמה מוחלטת של תריס הגלילה החשמלי לצרכים של הלקוח ואל הצורך של העסק. יכולים להכין את תריס הגלילה החשמלי מחומרים כאלה ואחרים, בדר”כ, מפלדה מגלוונת או מאלומיניום, חברת name יכולה לספק גם תריס גלילה שקוף העשוי משלבים של חומר בשם פוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שאפשר לייצר תריסים חשמליים הכוללים שכבות מסיביות ואטומות, אפשר לבחור תריס גלילה עם שלבים מחוררים ובעלי מרווחים כך שאוויר יכול להיכנס בלי בעיות לעסק וכן יתן לראות מבעד לתריס הגלילה. במידה ורוכשים תריס נגלל המוכן מפלדה או אלומיניום תוכלו לשנות לו גוון בתנור, יש גם גוונים להתקנה, ובאופן תואם לחזית המבנה, לעיצוב המבנה או המשרד ובהתאם לדרישותיו מיוחדות של המשתמש / לקוח, החברה מוכנה לתכנן וליצור תריס חשמלי מעוצב באיכות טובה מאוד ובסגנון נכבד ויצירתי.

ממי מומלץ להשיג תריסי גלילה
אנחנו ממליצים להתקין תריסי גלילה ידניים או לחלופין חשמליין בבלעדיות מחברה איכותית שמצויה שנים בסקטור הזה. אנחנו מציעים לשאול אנשים לגבי, לדרוש מהחברה קהילת ממליצים, עיין בבפרויקטים שבוצעו על ידי החברה ובמידת האפשר אנחנו מציעים למצוא דעה אובייקטיביות בדבר העסק. לאחר סינון התחלתי ובדיקת מחירים, צריך לקבל החלטה לגבי העסק. על-כן, רצוי לבחור רק חברה איכותית ובעלת תקופה ארוכה בענף, חברת תריסים חשמליים המציעה שירות בכל הארץ, מענה מקצועי זריז בכל התלבטות ותקלה.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

מספקים שירות לכל חלקי הארץ ובעיר בית חשמונאי נגישות מיידית!

יידעו לנציג הטלפון שהגעתם דרך אתרינו וקבלו דיל כדאי
החברה שלנו חברת רוטנשטיין מנוסים בייצור, מכירות והשמת תריסי גלילה חשמליים בסינכרון אל בקשותיו של ולמאפייני הלקוח. החברה שלנו הינה מייצרת תריסים חשמליים מדברים איכותיים שנבחרים בקפידה וכן בטכנולוגיות ייצור תעשיות חדשניות ורציניות. לתאגיד רוטנשטיין חוסם מוניטין של יותר מ-30 שנה בתחום והיא למעשה נחשבת לאחד העסקנים המובילים באיזור לפרסום, ייצור תעשייתי והתקנה של תריסים ממונעים, לכל מטרה ומכל גודל. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון יפהפה ומצוין, ומתמחה גם ייצור וגם התקנת תריסי גלילה חשמליים למפעלים, לחנויות בקניונים, לסופרים, למוסכים ולחניות. חברת רוטנשטיין חוסם מאפשרת תריסים נגללים שמאפשרם לראות דרכם, המהווים פתרון מעולה למרכולות במרכזי קניות וכמו כן במולים, ותריסים ממונעים הכוללים מערכת שליטה שתאפשר הפעלה ממרחק באמצעות שלט, עם חריטה של לוגו או לחלופין שם מקום העבודה. רמה, תחושת אמון ועיצוב חדשני ומרשים אנו נותנים שירות בכל רחבי הארץ ומאפשרים עבודות תיקונים באופן מהיר ונוחה. אנו מלווים כל לקוח מהרגע של קבלת ההחלטה ועד להתקנה בעסק לשביעות רצונו המוחלטת של הקונה, ומביאים שירות מקיף אף אחרי השלמת העבודה. כחברה טובה בענף מציעים אצלנו שירות עם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר וכן תעריפים נוחים ו מעולים. מקומות רבים באיזור מתענים מעבריינים וגניבות, על-כן עליהם להתקין אמצעי אבטחה יעילים על מנת להקשות על הפושעים ולצמק נזקים. אם בעבר היה נהוג להתקין מחסומים בבית העסק בימים אלה ישנם מוצרים חדשים וגם משתלמים המאפשרים לעסקים בכל רחבי הארץ לאבטח את הרכוש והחפצים היקרים בלוקיישן. מומלץ לזכור שהמון בני אדם לא כל-כך אוהבים את את האופן בו נראים הסורגים עקב תחושת הסגירות וגם אווירת בית הכלא, אם כן, אין כמו סורג ממונע שאפשר לגלול בזמן תקופת הפעילות של בית העסק, ובתום שעות הפעילות מנמיכים בלחיצה על כפתור את הסורג הנגלל ונוצר מיגון אפקטיבי ובטוח.

תריס ממונע או אולי סורג?

במקומות מגורים וגם בתאגידים יתאפשר לכם לראות תריסים חשמליים הנוסכים תחושת אמון ו נותנים גם פתרון הצללה טוב. ועם זאת, תריס המופעל חשמלית לא נותן מספיק הגנה אל מול פורצים מפני שכל פורץ שיודע את העבודה יודע כיצד להרים את התריס החשמלי ו לחדור דרך הפתח נפתח כדי לבצע ממש את כל שברצונו. מסיבה זו, הפתרון המתקדם ביותר למי שאינו רוצה סורגים קבועים בחנות הוא להתקין תריס סורג חשמלי באיכות גבוהה, בצורה זו, קונים שני פריטים בעלות ותעריף טובים, גם תריס להצללה וגם סורג למיגון המקום.

שני מוצרים בתמחור משתלם בעיר בית חשמונאי

התשובה המתקמדת והחדשני של תריס המהווה גם סורג מספק חלופה מצוינת לעסקים בכל רחבי הארץ. כל חברת אחסון שרוצה בפתרון מיגון בטוח ואפקטיבי יכול לרכוש תריס שהוא גם סורג חשמלי בהתאם למימדי הפתחים בבית העסק ו לצרכי המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עם עובי וחסין עם פרופיל מפלדה אמינה למנוע ניסיונות ניסור של שלבי התריס. אפשר לייצר את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, באופן זה, לקוחות יש ביכולתם להביט דרך לחלון העסק בשביל לצפות במוצרים בחנות ולהתלהב מהסטייל הפנימי של המקום, אף כשהעסק סגור. נוסיף אחרי הכל, מקל עלינו ומאפשר נעילה אף כש שלבי התריס פתוחים כדי לאפשר מעבר של קרני אור מבחוץ בין השלבים של התריס. את התריס הרגיל שאנו מכירים יש להגיף לחלוטין במטרה לבצע נעילה ולהגן על המקום. בתריס סורג אתם כלל לא אמורים להנמיך לחלוטין את התריס, בצורה הזאת ניתן להשאיר לאור הטבעי מבחוץ להקרין פנימה ע”מ לחסוך בכסף המשולם על האור והחשמל. כדאי לקנות דגם טוב שכולל בתוכו מנגנון בטיחות כדי למנוע נפילה של התריס ומנגנון מכני המאפשר לסגור ולפתוח כאשר קיימת הפסקת חשמל בשכונה.

תריסים חשמליים עם שקיפות באיזור בית חשמונאי תריסים נגללים עם שקיפות באיזור בית חשמונאי

בית העסק רוטנשטיין חוסם נלהבת לגלות בפניכם חידוש איכותי בעולם התריסים הנגללים, תריס שקוף בעל איכות גבוהה המומלץ ממש למרכולות, במרכזים מסחריים מקורים ובמדרחוב, באופן זה, ניתן להציג את כל הדברים לעיני לקוחות המסתובבים באיזור הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר עמיד ורב-עוצמה המבטיח לכם מלא הגנה ויתרונות רבים מעבר.

תריס שקוף – הרבה יתרונות תריס שקוף – דבר מצוין

תריסי גלילה שקופים הם פתרון מצוין לעסקים רבים, תהיה לכם את האופציה להציג את הבגדים, השרשראות, מוצרים חשמליים וכל סוגי הסחורה האחרים בחנות אפילו בשעות שבהן החנות סגורה. קל להרים את התריס עד למעלה בזמני הפתיחה של בית העסק, התריס כמעט שלא צריך שטח אחסון. יתאפשר לכם להפעיל את התריס הגלל על ידי כפתור הפעלה המורכב על קיר פנימי בחנות, ע”י שלט רחוק או עם יישומון בנייד. היתרונות המשמעותיים של תריס גלילה שקוף הם כדלהלן: עמידות גבוהה- התריס השקוף עשוי משלבי פוליקרבונט, חומר עמיד ומאסיבי אף ב-כ מקרה קצה. עיצוב איכותי- התריס הנגלל מופק בצורה איכותית במראה יוקרתי, זה מותקן ע”י פועלים מקצועיים מומחים בשווי גבוהה.מענה נוח בתי עסק – מזמינים לתת מבט על פרקמטיא מוראית במשרדים באשנבי הראווה בעיר בית חשמונאי בלי כל בלאגן. מיוצר במידנת ישראל- התריס החשמלי נוצר במפעלים של חברתנו רוטנשטיין חוסם וזה, לכל הדעות, נחשב למוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates