שערים חשמליים במתן

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה במתן למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה במתן למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה במתן

תריס גלילה במתן

תריסי גלילה חשמליים מרבים להיות צורת מיגון נפוצה בהרבה עסקים בכל המדינה, מתאפשר לראותם בפתחי מוסכים, מרכזי הלבשה ותכשיטים, חנויות השייכים לרשתות שיווק קמעונאיות, דוכנים של מוצרי אלקטרוניקה וכדומה. תריסי גלילה אוטומטיים מונעים מפושעים לחדור בקלות לעסק ולחטוף מהמקום מצרכים, התריסים ומגנים מבעיות של השחטה, מצמצמים משמעותית את הזדמנויות הפשיעה וכמו כן תורמים לתחושת רגיעה בשביל בעלי המשרד ועובדיו.

באיזה אופן למצוא תריסי גלילה למחסן שלך?

על מנת להתאים תריס גלילה לעסק בו אתה עובד בעיר מתן עליך לבחור אם אתה חושק בתריסי גלילה אוטומטיים או ידניים. פעם היה נהוג לרכוש ולשים תריס גלילה חשמלי מפלדה מגולוונת או מברזל עמיד עם ממשק הפועל ידנית. בעת המודרנית מקובל להזמין תריס גלילה בעל מנוע חשמלי לפתיחה וסגירה נוחים, על מנת שלא להתפשר עם תפעול ידני שגורם לגלילה מעייפת. אם נדמה לך שתריס גלילה חשמלי הרבה פעמים נוטה לההרס ולעשות בעיות כדאי שתדע שיש בהחלט מנועים חשמליים אמינים מאוד, ומהסיבה הזו כדי שלא יקרו תקלות כדאי להזמין את תריס הגלילה החשמלי רק מחברה מבוססת, בראש הרשימה, שאנשים מכירים ולגיטימית. האנשים המקצועיים ממליצים לבעלי משרדים לרכוש תריס גלילה לחנות בעזרת הקריטריונים הבאים: סוג העסק ומיקומו. גודל החלון שצריך לסגור. מנגנון תפעול אמין (מנוע מין ועוצמתי). חומרי גלם (פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט וכדומה). טכנולוגיה בה מיוצר התריס. סגנון התריס. איכותה של ותשלום התקנת התריס בעסק. תחזוקה באופן תדיר. התנגדות התריס בפני ניסיונות פריצה, ונדליזם ואסונות הטבע. אמצעי אבטחה, כמו למשל מעצור חירום, פוטנציאל להפעלה לא חשמלית אם יש תקלה חשמלית וכיוצא באלה.

תמחור ומחויבות. מינים של תריסים נגללים בהרבה עיצובים אופנתיים

משרד איכותית במתן והסביבה לסידור, תפוקה והשמת תריסי גלילה הפועלים על ידי מנוע מציגה התאמה מוחלטת של תריס הגלילה החשמלי לדרישותיו של בעל הסק ולמאפייני העסק. אפשר להכין את תריס הגלילה מחומרים ממגוון רחב, בדר”כ, מאלומיניום או מפלדה, החברה שלנו יכולה לספק אפילו תריס גלילה שקוף המורכב משלבים של חומר בשם פוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שאופציונלי לייצר תריסי גלילה יחד עם שכבות מסיביות המספקות אטימה טובה, אפשר לקחת תריס גלילה הכולל שלבים עם מרווחים ככה שאוויר יכול להיכנס בלי דאגות לעסק ובנוסף יתן לאנשים לראות מבעד לתריס הגלילה. במידה וקונים תריס אוטומטי הנוצר מפלדה או אלומיניום אפשר לצבוע אותו בתנור, יש מגוון צבעים לרכישה, ובהתאם לחזית המקום, לעיצוב מקום העבודה או העסק ובהלימה לדרישותיו פנומנאליות של המשתמש / לקוח, חברת תריסי הגלילה מוכנה לתכנן ולייצר תריס חשמלי מסוגנן באיכות עילאית ובנראות גדול ויצירתי.

מאיזו חברה כדאי לקחת תריסי גלילה
חכם יהיה לרכוש תריסים הנגללים ידנית ולחלופין חשמליים רק מחברה מקצועית ובעלת ותק בתוך הסקטור. חשוב לשאול אנשים לגבי, לקבל מנציג השירות רשימת לקוחות מרוצים, לבדוק בפרויקטים של המוסד אם תהיה לכם את האופציה אנו מציעים לחפש ביקורוץ ענייניות בדבר החברה. לאחר סינון ראשון והשוואת עלויות, יש לבחור. ע”כ, חשוב לבחור אך ורק חברה אמינה שידועה עם מוניטין רב בסקטור, חברת תריסים המציעה שירות ברחבי המדינה, סיוע מקצועי זריז בכל התלבטות ושיבוש.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

פועלים בכל הארץ ובאיזור מתן שירות זריז!

הדגישו בטלפון שהגעתם לשירות דרך האינרנט ותשמעו הצעה אטרקטיבית
העסק חברת רוטנשטיין ותיקים בייצור, שיווק והרכבת תריסי גלילה חשמליים בסינכרון לדרישות ולמאפייני המזמין. החברה שלנו מייצרת תריסים מדברים איכותיים שנבחרים בקפידה וכן בצורות ייצור חדשניות ומקצועיות. לבית עסק רוטנשטיין חוסם ותיקות של יותר מ-30 שנה בענף והיא נחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר באיזור לשיווק, ייצור תעשייתי וגם השמת תריסים נגללים חשמליים, לכל צורך וכן בכל גודל שתרצו. רוטנשטיין חוסם נותנת שירות באופן נאה ונוח, ומעולה כמו כן גם ייצור תעשייתי והתקנת תריסי גלילה ממונעים למקומות תעשייתיים, לחנויות בקניונים, לסופרים, למוסכים ולחניונים. החברה מציעה תריסים נגללים שמאפשרם לראות דרכם, הנותנים מענה אדיר למרכולות במרכזי קניות וכן בקניונים, ותריסים ממונעים שיש להם תוכנת פיקוד להפעלה מרוחקת על ידי שלט, עם חריטה של הלוגו ו/או שם התאגיד. שווי, תחושת אמון ועיצוב אופנתי וגם נפלא אנו עובדים בכל המדינה ונותנים טיפול בבעיות מהיר וזמין. בחברת רוטנשטיין חוסם אנו מלווים כל קליינט מדקת הזמנת התריס ועד להתקנה במבנה לסיפוקו השלמה של הקונה, ומביאים שירות מקיף אפילו אחרי השלמת המלאכה. כחברה מפורסמת בתחומה אנחנו נותנים שירות טוב ברמה הגבוהה ביותר וגם תמחורים נוחים ו משתלמים. מקומות רבים בארץ דואבים מפריצות ועבריינות, על-כן עליהם לשים אמצעי אבטחה שימושיים על מנת להקשות על הפורצים ולמזער הפסדים. כפי שידוע בעבר הלא רחוק היה נהוג להתקין סורגים בעסק בעשור האחרון ישנם מוצרים חדשים וכן מיוחדים שמאפשרים לעסקים מהצפון לדרום לאבטח את הרכוש והציוד היקר בלוקיישן. חשוב לזכור כי המון בני אדם לא ממש אוהבים את את הניראות של הסורגים בעקבות תחושת הסגירות ואווירת המקום הסגור, כך שאין כמו סורג חשמלי שפשוט לגלול במרוצת זמן הפעילות של החברה, ובתום העבודה מנמיכים עם לחיצת כפתור את הסורג החשמלי ואז מקבלים מיגון אפקטיבי ועובד.

תריס חשמלי או לחלופין סורג?

בדירות ובתים וגם בעסקים שונים תהיה לכם את האופציה לראות תריסי גלילה ממונעים הנוסכים תחושה של ביטחון ו מציעים גם פתרון הצללה מומלץ. ואף על-פי כן, תריס חשמלי לא בדיוק מספק הגנה בפני פושעים מהסיבה שכל פורץ מיומן יודע כיצד לבצע הרמה של התריס החשמלי ו להיכנס מבעל לכניסה על מנת לבצע את זממו. ע”כ, הפתרון המתקדם ביותר לכל מי שלא רוצה סורגים שהם קבועים בבית העסק הוא להתקין תריס סורג חשמלי באופן איכותי, כך למעשה מתקינים שני מוצרים בתמחור טוב, גם תריס להצללה וגם סורג המספק למיגון העסק.

שני דברים במחיר משתלם במתן

התשובה המתקמדת והמתוחכם של תריס שהוא גם סורג מספק חלופה שאין כמוה לחברות בכל המדינה. כל מקום המעוניין בפתרון אבטחה איכותי ויעיל יכול לרכוש תריס שהוא גם סורג נגלל חשמלי בהתאמה למימדים של הפתחים בבית העסק ו לדרישות המיגון, התריס עשוי מחומר אלומיניום עם עובי וחסין הכולל פורפיל מפלדה אמינה למנוע פושעים שמנסרים את שלבי התריס. אפשר לספק את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, ככה לקוחות יכולים להביט מבעד לחלון החנות על מנת לצפות בסחורה בחנות ולהתפעל מעיצוב המקום, גם במקרה שבית העסק סגור. בל נשכח כי אחרי הכל, עושה לנו הקלה בכך שבצורה זו ניתן לעשות נעילה גם במידה ו שכבות התריס עם רווחים במטרה לאפשר הקרנת קרני אור מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס רגיל יש להגיף לחלוטין כדי לבצע נעילה ולהגן על המקום. בתריס סורג לא קיים צורך לסגור עד הסוף את התריס הנגלל, בצורה זו, ניתן לאפשר לאור השמש להכנס פנימה ע”מ לחסוך במחירי החשמל והאור. מומלץ לרכוש דגם מומלץ שיש בו מנגנון אבטחה כדי למנוע הפלה של התריס ומנגנון שהוא ידני הנותן לנו את האופציה ללפתוח ולסגור כאשר מתוחללת הפסקת חשמל ברחוב.

תריסים חשמליים עם שקיפות במתן והסביבה תריסים חשמליים שקופים במתן

החברה שלנו רוטנשטיין חוסם שמחה לגלות לכם חידוש איכותי בעסקי תריסי הגלילה, תריס שניתן לראות דרכו באיכות גבוהה הטוב בעיקר לחנויות בקניונים, מרכזי קנייה מקורים ובמדרחוב, ככה ניתן להציג את הסחורה לאנשים הנמצאים במקום מיוצרים משלבי פוליקרבונט, חומר בטיחותי וחזק המבטיח לכם מלא הגנה וביטחון ויתרונות רבים מעבר.

תריס גלילה שקוף – דבר מצוין תריס גלילה עם שקיפות – מוצר מעולה

תריסים נגללים שקופים זה בלי ספק פתרון מושלם לעסקים רבים, תוכלו להראות לכולם את הפריטי הלבוש, שרשראות, מוצרי חשמל או כל סוגי הסחורה האחרים בחנות אף במצב שבו החנות סגורה. ניתן לגלול את התריס לתקרה בשעות הפעילות של בית העסק, התריס הממונע השקוף כמעט ואינו צריך מקום לאחסון. תהיה לכם את האופציה לתפעל את התריס על ידי כפתור המותקן על קיר פנימי בעסק, ע”י שלט נייד או על-ידי אפליקציה. הפלוסים המשמעותיים של תריסי גלילה שקופים הם הם כדלהלן: עמידות לאורך זמן- התריס הנגלל עשוי משלבי פוליקרבונט, חומר טוב ועוצמתי אפילו במקרי קיצון. עיצוב יפה- תריס הגלילה נעשה באופן איכותי במראה איכותי, זה מותקן בעזרת אנשי מקצוע אמונים בשווי רצינית.פתרון ענק עסקים – בני אדם לצפות בקומודיטי מודגמת במקום עבודה בפתחי הראווה בעיר מתן ללא רעש. מיוצר כחול לבן- התריס נעשה במפעלי בית העסק רוטנשטיין חוסם ונחשב לתוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates