שערים חשמליים בשוהם

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בשוהם למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בשוהם למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בשוהם

תריס גלילה בשוהם

תריסי גלילה חשמליים מהווים טכניקת אבטחה נפוצה בעסקים רבים בכל המדינה, אפשר לצפות אותם בפתחי מוסכים, חנויות אופנה ותכשיטים, חנויות של רשתות קניות, דוכנים של מוצרי אלקטרוניקה וכו’. תריסי גלילה חשמליים מונעים מגנבים להכנס בקלות לעסק ולחטוף מהחנות אובייקטים, אלו גם מונעים מקרי ונדליזם, ממעיטים משמעותית את ניסיונות הפריצה ומעודדים להרגשת רוגע עבור בעלי בית העסק.

איך למצוא תריס נגלל לבית שלך?

כאשר צריך להחליט על תריסי גלילה לעסק שלך בשוהם והסביבה צריך להגיע להחלטה האם אתה מעדיף להשתמש בתריסי גלילה אוטומטיים או מונעים ידנית. עד לא מזמן היה הרגל לרכוש ולשים תריס גלילה אוטומטי מברזל טוב או פלדה מגלוונת העובד בעזרת מגנון מכני מכני. כיום נוטים להזמין תריס שנגלל הפועל על מערכת אוטומטית לממשק נוח למשתמש, כדי לא להסתפק על תפעול מכני המחייב כוח פיסי. אם במקרה שמעת כי תריס גלילה חשמלי נוטה להתקלקל ולגרום לבעיות מומלץ שתקרא זאת שיש בהחלט מנועים חשמליים שעובדים מעולה, אי לכך על מנת להזהר מתקלות עליך להזמין את התריס החשמלי הנגלל רק מחברה מבוססת, מצטיינת, מפורסמת ושניתן לסמוך עליה. אנשי המקצוע בתחום ממליצים לקליינטים לרכוש תריסי גלילה חשמליים לחנות לפי הנקודות הבאות: סוג העסק ומיקומו. גודל החלון שיש לסגור. ממשק תפעול מעולה (מנוע חזק ואמין). חומרי גלם (פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט וכדומה). טכנולוגיות לייצור התריס. סגנון התריס הנגלל החשמלי. איכות ומחר התקנת התריס. תחזוקה שוטפת. התנגדות התריס אל מול ניסיונות פריצה, ונדליזם וסופות. אמצעי זהירות, למשל מעצור חירום, אפשרות לתפעול ידני אם אכן יש הפסקת הזרם החשמלי וכד’.

תמחור ומחויבות. סוגי תריסים נגללים בהרבה עיצובים מפעימים

תאגיד איכותית בעיר שוהם לסידור, פבריקציה והרכבה של תריסים נגללים ממונעים נותנת התאמה מושלמת של התריס הנגלל אל רצונותיו של בעל הסק ואל הצורך של העסק. אפשר להכין את המוצר מחומרים שונים ומשונים, בדרך כלל, מפלדה מחוזקת או מאלומיניום, חברת name יכולה ליצר גם תריס גלילה שקוף העשוי משלבים של חומר בשם פוליקרבונט. אנחנו ממליצים לדעת שניתן לייצר תריסים חשמליים הכוללים שכבות מסיביות המספקות אטימה טובה, יתאפשר לכם לקחת תריס גלילה עם שלבים עם מרווחים באופן כזה שאוויר מסוגל לעבור בקלות למקום ובהתאם יתן לראות מבעד לתריסים. במידה ומתרינים תריס חשמלי הנוצר מפלדה או אלומיניום אפשר לשנות לו גוון בתנור, קיימים הרבה צבעים שונים לקניה, ובאופן תואם לחזית המבנה, לעיצוב החנות או העסק ובקורולציה לצורכיו יחידות של המשתמש / לקוח, חברת name בעלת היכולת לתכנן ולייצר תריס יפה באיכות טובה מאוד ובסגנון חשוב ומתוחכם.

מאיזה ספק להשיג תריסים אוטומטיים
חשוב להתקין תריסי גלילה מכניים או לחלופין חשמליין אקסקלוסיבית מחברה עליה ניתן לסמוך ובעלת ניסיון בתוך הסקטור. אנחנו ממליצים לעיין על החברה, לבקש מנציג השירות רשימת ממליצים, עיין בבפרויקטים של העסק במידה שיתאפשר לכם מומלץ לקרוא ביקורוץ ענייניות בדבר העסק. בתום בירור ראשוני ובדיקת מחירים, צריך לקבל החלטה. מסיבה זו, אנחנו ממליצים לבחור אך ורק חברה איכותית שקיים אצלה ותיקות בתחום, חבר תריסים נגללים שמחלקת שירות בפריסה ארצית רחבה, סיוע מקצועי זריז בכל בעיה מעידה.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

נותנים שירות בכל רחבי המדינה ובאיזור שוהם זמינות מיידית!

הדגישו לנציג הטלפון שהגעתם דרך האתר ותשמעו הצעה כדאית
החברה שלנו חברת רוטנשטיין מתמחה בייצור, שיווק והשמת תריסי גלילה חשמליים בהתאמה לצורכיו של ולמאפייני הקונה. החברה מייצרת תריסי גלילה חשמליים מחומרים איכותיים שנבחרים בקפידה וכן בצורות ייצור מתוחכמות ומתקדמות. לרוטנשטיין חוסם ניסיון עשיר של יותר מ-30 שנה בענף והיא למעשה נחשבת לאחד העסקנים המובילים באיזור למרקטינג, ייצור והתקנת תריסי גלילה חשמליים, לכל מטרה וקטנים וגדולים. רוטנשטיין חוסם מציעה פתרון נאה ונוח, ומנוסה יחד עם זאת ייצור וכן התקנת תריסי גלילה ממונעים לתעשייה, למרכולות, לסופרים ענקיים, למוסכים ולחניות. חברתנו מאפשרת תריסי גלילה ממונעים שקופים, הנותנים תשובה קליל לחנויות במרכזי קניות וקניונים, ותריסים ממונעים הכוללים אפליקציית פיקוד להפעלה מרחוק בעזרת שלט, עם חריטה של הלוגו ו/או שם התאגיד. רמה, אמינות וכן עיצוב מתקדם ומפואר אנו עובדים בכל המדינה ונותנים עבודות תיקונים באופן זריז ונוח. בחברת רוטנשטיין חוסם אנו מלווים כל קליינט מדקת קבלת ההחלטה לשלב של ההתקנה בעסק לסיפוקו המוחלטת של המשתמש, ומבצעים שירות מקיף אף במצב שבו יש צורך בהשלמת העבודה. כחברה מפורסמת בתחומה אנו מציעים מענה מקצועי ברמה גבוהה ועלויות הוגנות ו מצוינים. בחנויות רבות בסביבה מתענים מפריצות ועבריינות, בגלל זה עליהם להתקין אמצעי מיגון טובים במטרה להקשות על הפושעים ולהקטין הפסדים. כידוע עד לפני מספר שנים היה נהוג לשים סורגים בעסק בימים אלה ישנם מוצרים חדשים וכן מצוינים המאפשרים לחנויות ברחבי הארץ לשמר את הרכוש והתכולה היקרה בלוקיישן. מומלץ לזכור שהרבה לא תמיד אוהבים את המראה של הסורגים בגלל תחושת המחנק ואווירת בית הכלא, בגלל זה אין על סורג ממונע שתוכלו לגלול בזמן זמן הפעילות של המקום, ובסופו של יום העבודה מורידים על ידי לחיצה פשוטה על כפתור את הסורג ונוצר מיגון אפקטיבי ובטוח.

תריס שמופעל בצורה חשמלית או סורג?

במקומות מגורים וגם באתרים וחברות יתאפשר לכם לראות תריסי גלילה המקנים תחושה של ביטחון ו נותנים גם גורם הצללה מקצועי. עם זאת, תריס ממונע לא נותן מספיק הגנה מול פושעים כי כל פורץ שיודע את העבודה קולט כיצד לעשות הרמה של התריס החשמלי ו להיכנס דרך הפתח נפתח במטרה לבצע את זממו. לכן, הפתרון המתקדם ביותר לכל מי שלא רוצה סורגים שהם קבועים במקום העבודה הוא לשים תריס סורג המופעל חשמלית באופן איכותי, בצורה הזאת רוכשים שני פריטים בתעריף זהה, גם תריס שנותן הצללה וגם סורג למיגון מקום העבודה.

שני מוצרים בתמחור משתלם בעיר שוהם

המענה המתקדם והחדשני של תריס המהווה גם סורג מהווה חלופה נפלאה למקום עבודה בכל נקודה במדינה. כל מקום הרוצה במעהנ מיגוני עובד ויעיל מסוגל לרכוש תריס שהוא גם סורג חשמלי בהתאמה לגודל של הפתחים במקום העבודה ו לדרישות המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עם עובי וחסין עם פרופיל מפלדה רצינית למניעת פושעים שמנסרים את שלבי התריס. אופציונלי ליצור את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, בצורה זו, לקוחות נוכל לגרום להם להביט דרך לחלון החנות ע”מ לצפות בסחורה בחנות ולהתפעל מהסטייל הפנימי של המקום, אף כשבית העסק סגור. נזכיר לכם רק כי אחרי הכל, נותן לנו את האפשרות לנעילה אף אם שכבות התריס עם רווחים במטרה לאפשר הקרנת אור טבעי מבחוץ ברווחים שיש בתריס. תריס גלילה רגיל יש להוריד עד לסוף במטרה לנעול אותו ולשמור על המקום. בתריס סורג אין צורך להוריד עד הסוף את תריס הגלילה, בצורה הזאת ניתן להשאיר לקרני אור מבחוץ לחדור פנימה על מנת לחסוך בכסף המשולם על התאורה והחשמל. מומלץ לרכוש דגם איכותי שנכנס בו מנגנון בטיחות כדי למנוע הפלה של התריס ומנגנון מכני הנותן לנו את האפשרות ללסגור ולפתוח בעת שיש הפסקת חשמל בשכונה.

תריסים נגללים שקופים בשוהם והסביבה תריסים נגללים עם שקיפות בעיר שוהם

חברת רוטנשטיין חוסם נלהבת להראות בפניכם חידוש מצוין בעסקי תריסי הגלילה, תריס שקוף באיכות גבוהה המתאים ממש לחנויות בקניונים, במרכזי קנייה סגורים ובמדרחוב, כך ניתן להציג את המוצרים לעיני לקוחות הסובבים במקום מכינים אותם משלבי פולקירבונט, חומר אמין ורב-עוצמה המבטיח לכם מלא ביטחון ודברים טובים אקסטרה.

תריס שקוף – הרבה יתרונות תריס שקוף – הרבה יתרונות

תריסי גלילה שקופים זה לחלוטין פתרון ברמה לחברות רבות, אפשר להראות את הבגדים, השרשראות, מוצרי חשמל או כל סחורה אחרת בבית העסק אפילו בשעות שבהן החנות סגורה. פשוט לגלול את התריס למעלה בזמני הפתיחה של העסק, התריס הנגלל כמעט ואינו צריך מקום לאחסון. ניתן לשלוט בהתריס דרך כפתור הפעלה שנמצא בתוך העסק על הקיר, בעזרת שלט או באמצעות אפליקציה. היתרונות המשמעותיים של תריסי גלילה שקופים הם הם כדלהלן: עמידות לאורך זמן- התריס מורכב משלבי פוליקרבונט, חומר טוב ורב-עוצמה אף ב-כ מקרים קיצוניים. עיצוב יפה- התריס השקוף מיוצר באיכות גבוהה ובמראה יוקרתי, הוא מותקן על ידי אנשי מקצוע משופשפים באיכות מכובדת.מענה פרפקט חנויות- מזמינים לראות פרקמטיא מודגמת בחנות ובאשנבי הראווה בעיר שוהם ללא שום הפרעה. תוצרת בישראל- התריס מופק במפעלים של חברת רוטנשטיין חוסם ונחשב לכחול לבן

Israeli_electric_gates