שערים חשמליים בכסראסמיע

בין לקוחותינו

  • ​תריסי גלילה חשמליים לחנויות שער הרמה אלומיניום  שלט רחוק ‏לשער חשמל

תריסי גלילה בכסראסמיע למבני תעשייה ורשתות מזון

כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Hangar Collection

בנייני מגורים וחניות הם מרחבים פרטיים עליהם יש להגן ולאבטח. בעזרת שערים חשמליים ניתן לחסום את הכניסה לחניה בבניין מגורים באופן מאובטח ונוח. כניסה לחנייה הופכת להיות קלה כאשר יש שער חשמלי שנפתח בקלות ובמהירות הוא מאפשר כניסה נוחה לחניה וסגירה מאובטחת של הרכב באזור החניה.

את בניין המגורים יש צורך לסגור על מנת למנוע כניסה של אנשים זרים ולא רצויים באזור בניין המגורים על מנת להגן על דיירי הבניין. באמצעות שער המותאם לגודל הכניסה לבניין ניתן בקלות לסגור את הפתח לבניין באופן מאובטח ונוח לשימוש על ידי כל דיירי הבניין.

שערים חשמליים מסוג זה הינם נוחים למשתמש, בעלי מנועים אמינים וטובים, וניתנים להזמנה בגדלים שונים שמתאימים לכם.

Parking Collection
  • דלתות גלילה לבית הפרטי צביעה בתנור
  • תריס גלילה לחניה בבית פרטי סורגי גלילה לעסק או לבניין  העדפה אישית

כאשר מדובר על חניה פרטית יש צורך לוודא שהרכב יושב באופן בטוח ומוגן בקרבת הבית מאחורי שער נגלל חשמלי. את השער הזה ניתן לרכוש במגוון גדלים שיתאימו לפתח החנייה שלכם.

החנייה פרטית יכולה לשמש כמחסן הוא כי מקום לחנות כמה רכבים פרטים בודדים. שער הגלילה יהיה מותאם לגודל הכניסה לחנייה.

שער זה יהווה לא רק הגנה מפני גנבים פורצים ופושעים, אלה גם פרטיות של החניה הפרטית שלכם. כמו כן רכבכם יהיה מוגן מפגעי מזג האוויר כמו גשמים, רוחות ואבק בתוך חניה סגורה על ידי שער הגלילה האוטומטי ונוח לשימוש.

Garage Collection

Garage Collection

דלתות גלילה בכסראסמיע למבנים ורשתות סופר

תריסי גלילה למבני תעשייה ורשתות מזון
כאשר ברשותכם מבנים גדולים כמו סניף של רשת מזון, מחסן תעשייתי גדול או האנגר ענק, פתחי הכניסה למבנים אלו הם גדולים מאוד. מבנים בסדר גודל כזה מצריכים אבטחה של פתחי הכניסה והן נוחות כניסה ויציאה לרכבי העמסה ופריקה הנכנסים למתחם.
למקומות כאלה יש להתאים תריסים תעשייתיים שנועדו למטרות אלו. התריסים הנגללים הללו הם תעשייתיים, כבדים וגדולים. תריסים חשמליים אלו מותאמים לפתחים גדולים, הם מאסיביים בעוביים וגודלם, מכילים מנוע עוצמתי ומערכת הפעלה שמתאימה למבנים גדולים.
תריסים מאסיביים אלו יגנו על העסק מפני גניבות, יהוו שכבת בידוד טובה מהרחוב ויספקו מנגנון אבטחה טוב לעסק.
תריסי הגלילה הללו יכולים להגיע במגוון גדלים ובהתאמה לפתחי הכניסה לעסק.

Collection Shop
  • שערים אוטומטיים לבית העסק או לבניין תכנון ייצור

מחסום זרוע חניה לבתים פרטיים וועדי בתים

  • שערים חשמליים - רוטנשטיין חוסם 077-7907800

מחסומי זרוע הינם מחסומים הנפוצים ביותר וניתן לראותם בכניסות לחניונים של בנייני מגורים, עסקים או מבנים ציבוריים.
יתרון של מחסום חשמלי הוא בכך שהוא מאוד נפוץ, קל וידידותי למשתמש, מחירו זול ביחס לאלטרנטיבות אחרות, התקנת המחסום נעשית ביום אחד ללא הפרעות לתושבי האזור.
מחסום זרוע הוא קל לתפעול ומאפשר כניסה מהירה ונחה לתפעול לחניון. המחסום מיועד למנוע כניסה של רכבים לא מאושרים וניתן להיות מתופעל בשיטות שונות.
חברתנו מספקת ומתקינה את המחסום החשמלי קומפלט וכוללת: זרוע אלומיניום, מקלט, מערכת הפעלה ובקרה, מערכת הגנה, עמוד עליו מותקן הזרוע.
מערכת ההגנה כוללת עינית הגנה פוטו אלקטרונית המונע סגירת מחסום כאשר מזהה מעבר של עצם.

מחסום חשמלי

תריסי גלילה בכסראסמיע

תריס גלילה בכסראסמיע

תריסי גלילה מהווים טכניקת הגנה נפוצה בהרבה חנויות בכל המדינה, אפשר לראותם בפתחי פנצ’ריות, רשתות תכשיטים ובגדים, סניפים השייכים לרשתות שיווק קמעונאיות, עסק בהן מוכרים מוצרי חשמל וכו’. תריסי גלילה חשמליים מונעים מפושעים לחדור בקלות למשרד ולהסליק משם מצרכים, אמצעי הסגירה יתר על כן מרחיקים מקרי ונדליזם, מצמצמים דרסטית את סיכויי הפריצה וגם תורמים לתחושת רגיעה בקרב בעלי העסק והעובדים.

איך למצוא תריס גלילה אוטומטי לעסק שלך?

בכדי להתאים תריסי גלילה אוטומטיים לעסק שלך בכסראסמיע והסביבה צריך לבחור האם בעל העסק רוצה בתריסי גלילה חשמליים או ידניים. בעבר היה נהוג לרכוש ולשים תריס גלילה חשמלי מפלדה או ברזל שיש בו מנגנון תפעול הפועל ידנית. בעת המודרנית מקובל להתקין תריסי גלילה שעובד בעזרת מנגנון חשמלי לשימוש פשוט, כדי לא להסתפק עם גלגול ידני המחייב כוח פיסי. אם נדמה לך שתריס אוטומטי מרבה לההרס ולגרום לבלגן הנה מידע חדש שיש גם מנועי חשמל שאין מה לפחד מתקלות איתם, ומכך נובע שעל מנת שהתריס לא יתקלקל כדאי לקנות את התריס האוטומטי רק מחברה מהימנה, בטופ, עמידה ואמינה. אלו שיודעים ענין אומרים לבעלי מקומות לקחת תריסי גלילה למקום על פי: סוג העסק ואיפה הוא נמצא. גודל דלת העסק שצריך לנעול. תהליך עבודה אמין (מנוע תפעול מין ועוצמתי). חומרים ממנו התריס עשוי (למשל פלדה, אלומיניום, ברזל, פוליקרבונט ועוד). טכניקות ייצור התריס הנרכש. סגנון התריס החשמלי. אמינות וההוצאה הכספית הכרוכה בההתקנה בבית העסק. תחזוקה של התריסים באופן שוטף. עמידות התריס בפני ניסיונות חדירה פנימה, השחתה וגשמים ורוחות חזקים. אמצעי זהירות, לדוגמה: מעצור חירום, אפשרות להפעלה ידנית כאשר מתקיימת תקלה חשמלית וכולי.

תעריף וערובה. סוגים של תריסי גלילה בהרבה סטיילים מצוינים

משרד מקצועית באיזור כסראסמיע לסידור, ייצור והשמה של תריסים פועלי חשמל מציעה התאמה אישית של התריס הנגלל לצורכי הלקוח ולמאפייני המקום. אפשר להכין את תריס הגלילה מחומרי גלם מגוונים, ברוב הפעמים, מפלדה מגלוונת או מאלומיניום, חברת name יכולה לספק אף תריסי גלילה שקופים המיוצר מפוליקרבונט. מומלץ לדעת שאופציונלי לייצר תריסי גלילה אוטומטיים עם שלבים מסיביים המספקים אטימה, תוכלו לבחור תריס עם שלבים עם מרווחים באופן כזה שאוויר מסוגל לעבור בקלות לעסק וגם כן יתאפשר לראות מבעד לתריסים. במידה ומתרינים תריס נגלל שמופק מפלדה או אלומיניום תוכלו לגרום לו לשנות צבע בתנור, קיימים הרבה גוונים לבחירה, ובאופן תואם לחזית נכס, לעיצוב החנות או העסק ובהתאם אל רצונותיו ייחוד של הקונה או המשתמש, חברת name מוכנה לתכנן ולייצר תריס גלילה יפה באיכות טובה מאוד ובסגנון חשוב ושהוא קצת מחוץ לקופסה.

ממי בדיוק לקנות תריסי גלילה
אנחנו מציעים לרכוש תריסי גלילה מכניים ולחלופין חשמליים אך ורק מחברה עליה ניתן לסמוך ובעלת ותק בתחום. חשוב לקרוא אודות החברה, לקבל מנציג החברה קהל ממליצים, לבחון ברשימת העבודות של החברה ובמידת האפשר אנו ממליצים לחפש חוות דעת ענייניות בדבר החברה. אחרי סינון ראשון והשוואת עלויות, כדאי לקבל החלטה. על-כן, אנחנו ממליצים לבחור רק חברה איכותית שקיים אצלה ותיקות בסקטור זה, חברת תריסים שמחלקת שירות בפריסה ארצית רחבה, סיוע מקצועי מהיר בכל בעיה טכנית וקלקול.

רוטנשטיין חוסם דלתות גלילה לבית הפרטי הסטיילינג האישי

נותנים שירות בכל רחבי המדינה ובעיר כסראסמיע נגישות מיידית!

הבליטו בשיחה שהגעתם דרך האתר ותקבלו הצעה כדאית
חברת רוטנשטיין חוסם מעולים בייצור, מכירות והשמת תריסי גלילה חשמליים בסינכרון לצורכיו של ולמאפייני המזמין. החברה מייצרת תריסים מחומרים מיוחדים הנבחרים בקפידה ו בצורות ייצור מתוחכמות ורציניות. לתאגיד רוטנשטיין חוסם מוניטין של יותר מ-30 שנה בענף והיא נחשבת לאחד מבתי העסק המקצועיים ביותר בסביבה לשיווק, ייצור תעשייתי והשמה של תריסים נגללים חשמליים, לכל צורך וכן בכל גודל. רוטנשטיין חוסם נותנת פתרון אסתטי ומצוין, ומומחית עם זאת גם ייצור תעשייתי וכמו כן התקנת תריסי גלילה למקומות תעשייתיים, לבתי עסק, לחנויות גדולות, למוסכים ולחניונים. החברה שלנו מציעה תריסים נגללים חשמליים שהם שקופים, הנותנים מענה נוח למקומות עבודה במרכזי קניות וכן במולים, וכן תריסי גלילה ממונעים עם מערכת פיקוד שתאפשר הפעלה מרוחקת בעזרת שלט, עם חריטה של לוגו ו/או שם בית העסק. שווי, תחושת ביטחון ועיצוב מודרני וגם מרהיב אנו נותנים שירות בכל חלקי הארץ ומציעים עבודות תיקונים באופן מהיר ונגיש. בחברת רוטנשטיין חוסם אנו מלווים כל לקוח משלב לקיחת ההחלטה ועד להתקנה בעסק לשביעות רצונו השלמה של הקונה, ומביאים שירות מלא אף במצב שבו יש צורך בהשלמת המלאכה. כחברה מפורסמת בענף מציעים אצלנו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וכן תעריפים נוחים ו אטרקטיביים. עסקים רבים בסביבה מתענים מפריצות ועבריינות, אז בגלל זה עליהם להתקין אמצעי מיגון מאסיביים ע”מ להקשות על הפורצים וכן למזער הפסדים. כידוע לא מזמן היה נהוג להתקין סורגים בעסק עם הקידמה של היום ישנם מוצרים חדשים וגם נפלאים שהופכים את זה לאפשרי עבור העסקים בכל המדינה להגן על הרכוש והציוד היקר במקום. רוצוי לדעת שהמון חבר’ה לא כ”כ אוהבים את את האופן בו נראים הסורגים בעקבות תחושת המחנק וגם האווירה של בית הכלא, אם כן, אין כמו סורג ממונע שקל לגלול במהלך זמן הפעילות שהחברה נותנת, ובסופו של שעות הפעילות מורידים על ידי לחיצה על כפתור את הסורג וזוכים למיגון אפקטיבי ועובד.

תריס חשמלי נגלל או סורג?

בבניינים וגם באתרים וחברות תהיה לכם את האופציה לראות תריסי גלילה הנוסכים תחושת ביטחון ו מציעים גם פתרון הצללה טוב. אך תריס ממונע לא בדיוק מספק הגנה בפני פורצים מאחר וכל פורץ מיומן מבין איך להרים את התריס ואז להיכנס דרך הפתח נפתח על מנת לבצע ממש את כל שברצונו. ע”כ, הפתרון המתקדם ביותר למי שאינו רוצה סורגים קבועים בבית העסק הוא לרכוש תריס נגלל חשמלי שהוא סורג באיכות גבוהה, ככה מתקינים שני פריטים בתשלום אחד, גם תריס להצללה וגם סורג המספק למיגון העסק.

שני מוצרים בתעריף משתלם באיזור כסראסמיע

הפתרון המתקדם והחדשני של תריס שמשמש גם כסורג מהווה חלופה מצוינת לחברות בכל רחבי הארץ. כל מקום שרוצה בפתרון אבטחה איכותי ומועיל יכול לרכוש תריס שיהיה גם סורג המופעל חשמלי בהתאם לגודל של הפתחים בבית העסק ו לצרכי המיגון, התריס החשמלי עשוי מאלומיניום עבה ומחושל עם פרופיל מפלדה בטוחה למנוע ניסיונות ניסור של שכבות התריס. תוכלו לספק את התריס סורג כמו כן גם מפוליקרבונט שקוף, ככה לקוחות יש ביכולתם להביט בעד לחלון החנות על מנת לצפות בפריטים בחנות ולהילהב מעיצוב החנות, גם במידה והעסק סגור. בל נשכח כי תאכלס, מקל עלינו ומאפשר נעילה אף אם שלבי התריס פעורים כדי לאפשר מעבר של תאורה טבעית מבחוץ בין השלבים של התריס. את התריס הרגיל שאנו מכירים יש להגיף לגמרי עד הסוף בשביל לנעול אותו ולשמור על המקום. בתריס עם סורג אין שום צורך לסגור עד הסוף את תריס הגלילה, באופן זה, ניתן להשאיר לאור נעים מבחוץ להכנס פנימה בשביל לחסוך במחירי החשמל והתאורה. ממלצים לרכוש דגם רציני שיש בתוכו מנגנון אבטחה כדי למנוע נפילת התריס ומנגנון ידני המאפשר לסגור ולפתוח בזמן שפסק החשמל באזור.

תריסים חשמליים שניתן לראות דרכם בכסראסמיע והסביבה תריסים נגללים שקופים בכסראסמיע

חברתנו רוטנשטיין חוסם נלהבת להציג עבורכם את אחת הטכונולגיות החדישות בעולם תריסי הגלילה, תריס שקוף עם איכות גבוהה הכדאי ממש למרכולות, מרכזי קנייה מקורים ובמדרחוב, בצורה הזאת אפשר להציג את כל הסחורה לקליינטים הסובבים שם הייצור נעשה משלבי פוליקרבונט חומר בטיחותי וגדול שיכול להבטיח לכם מלא הגנה וביטחון והרבה יתרונות בנוסף.

תריס שהוא שקוף – דבר מצוין תריס שקוף – יתרונות רבים

תריסים נגללים שקופים זה לחלוטין פתרון איכותי לחברות רבות, ניתן להראות את הפריטי הלבוש, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה או כל סוגי פריטים אחרים בבית העסק אף במצב שבו מקום העבודה סגור. יתאפשר לכם לגלול את התריס השקוף מעלה בזמן הפעילות של המקום, התריס הממונע השקוף כמעט ואינו צריך איזור לאחסון. תהיה לכם את האופציה לשלוט בהתריס בעזרת כפתור שנמצא על קיר פנימי בעסק, דרך שלט נייד או ע”י אפליקציה בנייד. המעלות החשובים של תריס גלילה שקוף הינם: עמידות גבוהה- תריס הגלילה מיוצר משלבי פוליקרבונט חומר עמיד ועוצמתי אפילו במקרה קצה. עיצוב יפה- התריס הנגלל נעשה באיכות גבוהה ובמראה יוקרתי, הוא מותקן על ידי עובדים מקצועיים משופשפים בשווי שאין כמוה.פתרון מדליק מקומות שיווקיים – מזמינים לסקור מרכולת המוצגת במקומות עבודה באשנבי הראווה בכסראסמיע ללא כל הפרעה. תוצרת בישראל- התריס הנגלל נעשה במפעלי חברת רוטנשטיין חוסם וזה נחשב למוצר כחול לבן

Israeli_electric_gates